عملکرد بورس در اولین روز هفته ، شاخص 11 هزار واحد رشد کرد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش تجارت نیوز، در انتها معاملات روز شنبه بورس، شاخص کل با رشدی 11 هزار واحدی در سطح 532 هزار و 500 واحدی نهاده شد تا رشدی فراتر از 2 درصد را به ثبت برساند.

عملکرد بورس در اولین روز هفته ، شاخص 11 هزار واحد رشد کرد

در جریان معاملات امروز بورس 706 هزار و 349 معامله انجام شد که طی آن بیش از 5 میلیارد هزار سهم با ارزشی بالغ بر 36 میلیارد ریال دادوستد شد. در این میان سه نماد وبملت، رمپنا و همراه هر کدام با 613، 566 و 506 واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند. نماد فولاد نیز که کل روز در محدوده منفی معامله می شد، در آخرین دقایق معاملات وارد محدوده مثبت شد.

در معاملات فرابورس نیز بیش از 411 هزار معامله با ارزشی بالغ بر 22 میلیارد ریال انجام شد که سه نماد کگهر، ذوب و ومهان تاثیرگذارترین نمادها بر شاخص فرابورس بودند.

در انتها معاملات امروز سه نماد وتجارت، وبلمت و ذوب به ترتیب با یک میلیارد و 100 میلیون، 585 میلیون و 265 میلیون برگه سهم، بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص دادند و بیشترین ارزش معاملات نیز متعلق به نماد غگل بود.

در انتها معاملات امروز، بیشتر گروه های صنعت به طور کامل در محدوده مثبت و حتی صف خرید قرار گرفتند. از نظر ارزش معاملات گروه فلزات اساسی و محصولات شیمیایی بهترین عملکرد را داشتند و بعضی از نمادهای این دو گروه در محدوده منفی نیز معامله شدند. از نظر حجم اما گروه بانکی بیشترین حجم معاملات را به خود اختصاص داد. سبزپوشی بیشتر نمادهای بورس در حالی رقم می خورد که در هفته انتهای سال 98 شاهد افت شاخص بودیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 42614

به "عملکرد بورس در اولین روز هفته ، شاخص 11 هزار واحد رشد کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد بورس در اولین روز هفته ، شاخص 11 هزار واحد رشد کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید