فال روزانه 07، 08، 1398

به گزارش مهسان بلاگ، فال روزانه سه شنبه 7 آبان 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

تولدتان مبارک، سالی سرشار از امید ها و آرزوهای کوچک و بزرگ در پیش روی شما است و مطمئن باشید تنها راه رسیدن به این آرزوها، دانش و کوشش است، در نتیجه از هرفرصتی برای شرکت در کلاس های آموزشی بهره بگیرید. مواظب دخل و خرج خود در ماه دی و بهمن باشید و اسفند ماه احساس خستگی شما را فرا می گیرد. این احساس کاملاً طبیعی است چرا که در ماه های گذشته کوشش زیادی نموده اید و احتیاج به استراحت دارید. فروردین ماه بهترین زمان برای تنهایی و تفکر است، در این ماه تا می توانید با خودتان خلوت کنید و به کارهای پیش رو فکر کنید. بخت و اقبال درِ خانه شما را در ماه مرداد سال آینده می زند و در این ماه اگر دست به خاک بزنید، طلا می گردد. مهر ماه سال آینده که از راه رسید را به مهمانی و ملاقات با دوستان و همکاران بگذرانید، در این مهمانی ها ارتباط هایی برای پیشرفت برنامه های کاری و زندگی شما در آینده فراهم خواهد شد.

فال روزانه 07، 08، 1398

روزگار بر وفق مراد شما نمی چرخد و مسائل به اندازه ای به شما فشار آورده که حتی حوصله خودتان را هم ندارید. از روبرو شدن با واقعیت هراس دارید و مسائل را دست کم می گیرید و به جای حل مسائل، با شوخی و خنده از کنار آنها می گذرید. این قضیه باعث شده تا مسائل روی هم تلنبار گردد و از آنجایی که گره حل این مسائل تنها در دست شما قرار گرفته است. باید رویکرد خود به زندگی را تغییر دهید و به جای فرار از مسائل، به فکر راهی برای حل کردن آنها باشید.

امروز احساس خوبی دارید و اعتمادبه نفس شما به اندازه ای است که هیچ مسئله ای را سد راه خود نمی بینید. این احساس هیچ اشکالی ندارد اما مواظب باشید به بقیه صدمه نزنید. یکی از دوستان یا افراد فامیل به یاری شما احتیاج دارد، دست رد به سینه او نزنید و هرکاری که از دست تان برمی آید، برای وی انجام دهید. امروز از آن روزهایی است که نباید اجازه دهید حس و حال خوب شما هدر برود و کارهای دشواری که همواره از انجام آنها شانه خالی می کردید را همین امروز انجام دهید.

اختلافی میان اعضای فامیل یا همکاران درگرفته است و شما نقش میانجی را برای حل این اختلاف ایفا می کنید. این قضیه فشار زیادی به شما وارد نموده چرا که هیچ کدام از طرفین دعوا کوتاه نمی آیند. در چنین مواقعی بهتر است از گذر زمان یاری بگیرید و اجازه دهید مدتی از این اختلاف بگذرد تا آب ها از آسیاب بیافتد و دو طرف دعوا سر عقل بیایند. در چند روز آینده تصمیم مهمی باید اتخاذ کنید اما هنوز نمی دانید دقیقاً چه تصمیمی به صلاح شما است. برای اینکه در آینده از تصمیمی که گرفته اید پشیمان نشوید، بهتر است با یکی از بزرگان فامیل مشورت کنید.

مدتی است حسابی زودرنج شده اید و تصمیم های نادرست دیگران بازخورد منفی در زندگی شما گذاشته است. در نتیجه دلِ خوشی از اطرافیان ندارید و می خواهید تا جایی که ممکن است تنها باشید. بهتر است به جای اینکه زانوی غم به بغل بگیرید، اجازه ندهید دیگران برای شما تصمیم بگیرند و عنان زندگی را در دست خود بگیرید.

دوستان و آشنایانی که زمانی همدل شما بوده اند این روزها ساز نامخالف می زنند، دلیل این قضیه، تغییر اخلاق و نگرش شما به زندگی است. با این حساب به جای اینکه دنبال دوستان قدیمی خود باشید، رفقای جدیدی پیدا کنید که دیدگاه آنها با شما یکی باشد. در چند روز آینده، باید در مهمانی یا قرار کاری رسمی شرکت کنید. در این مراسم در کنار دوستان و همکاران قدیمی، افراد جدیدی نیز حضور دارند و آشنایی با این افراد موجبات رفاقتی جدید را فراهم می نماید.

روزهای پرکاری را گذرانده اید و فرصتی برای رسیدگی به افراد خانواده و دوستان دست نداده است. امروز زمان خوبی است که جبران مافات کنید و تا می توانید در کنار اعضای خانواده و دوستان بمانید. کار مهمی در پیش رو دارید و می خواهید یکه و تنها این کار را انجام دهید. بعید به نظر می رسد تنهایی قادر به انجام این کار باشید و نباید فراموش کنید که یک دست صدا ندارد و اگر می خواهید پیروز شوید، بهتر است برای انجام این کار مهم، از اعضای فامیل یا دوستان با تجربه خود یاری بگیرید.

رؤیاهای بزرگی در سر دارید و هنوز نتوانسته اید به این رؤیاها جامه عمل بپوشانید. دوستان و آشنایان نیز آرزوهای شما را جدی نمی گیرند و دورنمایی روشنی در زندگی ندارید. مطمئن باشید راه را درست انتخاب نموده اید و برای رسیدن به آرزوهای خود از هیچ کوششی فروگذار نکنید. در چند روز آینده رهسپار سفری ناگهانی خواهید شد، در این سفر خطرهای زیادی در کمین شما نشسته است و اگر می توانید سفر خود را به آینده موکول کنید یا با رعایت جوانب احتیاط به سفر بروید.

حریف جریان سریع زندگی نیستید و زمانی برای استراحت و تفریح پیدا نمی کنید. در نتیجه از رؤیاهای خود عقب مانده اید و در چرخه روزمرگی ها گیر نموده اید. اما اصلاً نگران نباشید چرا که از عهده شلوغی های زندگی بر خواهید آمد و کوشش بی وقفه شما، آینده ای روشن را پیش رویتان قرار می دهد. در چند روز آینده مهمانی عزیز به دیدار شما می آید، این مهمان حال و روز خوشی ندارد و از شما یاری می خواهد، برای یاری به او دریغ نکنید و مطمئن باشید روزی فرا خواهد رسید که همین فرد دست شما را در زندگی بگیرد.

انسان شوخ طبع و بشاشی هستید و شوخی های شما کار دست تان داده و فردی از این رفتار حسابی دلگیری شده است. اجازه ندهید این فرد گله ای از شما به دل داشته باشد و در اولین فرصت ممکن به او بفهمانید که منظور خاصی نداشته اید. برای انجام کارها احتیاج به یاری دارید اما کسی شما را جدی نمی گیرد و دست تنها مانده اید. این رویکرد تنها زمانی متوقف می گردد که دست از شوخ طبعی بردارید و زندگی را جدی بگیرید. در چند روز آینده پیشنهاد کاری وسوسه برانگیزی دریافت خواهید کرد، این پیشنهاد را با چشم بسته قبول نکنید و برای تصمیم گیری حتماً نظر دوستان و آشنایان را جویا شوید.

روز بسیار شلوغی دارید و کسی نیست که در انجام کارها یاری تان کند. به همین دلیل نیز حسابی مضطرب و نگران شده اید. به جای اینکه اجازه دهید اضطراب شما را از پا درآورد، آستین بالا بزنید و کارها را به تنهایی انجام دهید، در چند روز آینده سرتان حسابی خلوت می گردد و فرصتی برای استراحت دست خواهد داد. خودتان را غرق دنیای تکنولوژی نموده اید و همواره به فکر خرید جدیدترین گوشی های بازار و لپ تاپ های پیشرفته هستید. نباید فراموش کنید که این تکنولوژی ها هستند که باید به انسان ها خدمت نمایند و اجازه ندهید زرق و برق فناوری های جدید شما را به خدمت بگیرد. برای مدتی هم که شده از دنیای تکنولوژی فاصله بگیرید و به زندگی قدیمی و بی دغدغه بازگردید.

درکنار خصوصیات اخلاقی بسیار خوبی که دارید، یک ویژگی اخلاقی بد هم دارید و اهل کنایه زدن هستید. این اخلاق باعث شده تا اطرافیان از شما کناره بگیرند و کسی تمایلی برای هم صحبتی با شما نداشته باشد. سعی کنید در اولین فرصت دل افرادی که از کنایه های شما دلگیر شده اند را به دست آورید و با محبت و مردم داری، دوستان جدیدی برای خودتان پیدا کنید.

تصویری که در ذهن تان از هویت و شخصیت خود دارید، با چیزی که واقعاً هستید فرق می نماید و اخیراً دشواری های زیادی بابت این دیدگاه تحمل نموده اید و نسبت به گذشته کمتر در جمع حضور پیدا می کنید. تنها راهکار این مشکل، روبرو شدن با خودِ واقعی تان است تا نقاط ضعف و قوت خود را تعیین کنید. فرصت خوبی برای سرمایه گذاری در پیش روی شما قرار گرفته است، اما دورنمای خوبی از این سرمایه گذاری به چشم نمی خورد و بهتر است وقت بیشتری برای ارتقا دانش خود صرف کنید.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: برترین ها
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24257

به "فال روزانه 07، 08، 1398" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فال روزانه 07، 08، 1398"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید