فرصت ویژه برای علیپور: شکستن رکورد طارمی

به گزارش مهسان بلاگ، علیپور یک گل با رکورد آسیایی طارمی فاصله دارد و اگر هم دو گل بزند، کلا رکورد بهترین گلزن پرسپولیس را به تنهایی در اختیار خواهد گرفت.

فرصت ویژه برای علیپور: شکستن رکورد طارمی

فرصت ویژه برای علیپور: شکستن رکورد طارمی

چند هفته ای می گردد که آقای گل پرسپولیس بازی های این تیم را بدون گلزنی به خاتمه می رساند اما حساب بازی با پاختاکور جداست. علی علیپور هم حساسیت های بازی پیش رو را خوب می شناسد و هم می داند که با گلزنی در تاشکند، می تواند رکورد مهدی طارمی با پیراهن پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا را بشکند و حتی رکوردی تازه را به نام خودش ثبت کند.

درست است که علیپور در فصل جاری رقابت های لیگ قهرمانان تنها یک گل به ثمر رسانده اما آمار کلی اش در آسیا 7 گل را نشان می دهد و بهترین فرصت را برای رکوردشکنی در اختیار او قرار داده است.

کافی است علی علیپور یک گل دیگر در لیگ قهرمانان به ثمر برساند تا با هشت گلی که طارمی با پیراهن پرسپولیس در رقابت های آسیایی زده است، برابری کند و در این رکورد با او شریک گردد.

علیپور یک گل با رکورد آسیایی طارمی فاصله دارد و اگر هم دو گل بزند، کلا رکورد بهترین گلزن پرسپولیس را به تنهایی در اختیار خواهد گرفت. کفش طلای لیگ هفدهم را علی علیپور برده بود و حالا هم با زدن 13 گل، کی روش استنلی را با 15 گل تعقیب می نماید و همچنان برای تکرار عنوان آقای گلی در لیگ برتر شانس دارد.

11 - 220

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 9000

به "فرصت ویژه برای علیپور: شکستن رکورد طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ویژه برای علیپور: شکستن رکورد طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید