فروش بلیت بدون اطلاع فدراسیون والیبال!

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، هفته چهارم دومین دوره رقابت های لیگ ملت های والیبال از روز آدینه 31 خرداد به میزبانی سالن حسین رضازاده اردبیل شروع خواهد شد و طی آن تیم های ایران، فرانسه، استرالیا و پرتغال به مدت سه روز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

فروش بلیت بدون اطلاع فدراسیون والیبال!

درحالی که قرار بوده بلیت فروشی این هفته از مسابقات با هماهنگی فدراسیون والیبال آغاز گردد، مسئولان برگزاری در اقدامی خودسرانه بلیت فروشی را دوشنبه شب آغاز نموده اند. این در حالی است که مسئولان فدراسیون نسبت به این موضوع بی اطلاع بودند.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال در تبادل نظر با خبرنگاران در خصوص بی اطلاعی فدراسیون از فروش بلیت ها برای رقابت های روز نخست تیم ملی گفت: بحث بلیت فروشی به شدت فدراسیون را عذاب می دهد. در ارومیه نیز با چنین مسئله ای روبرو بودیم که البته در روز دوم و سوم رفع شد. حال با اردبیل با این مشکل روبرو شدیم و متأسفانه از ساعت 20 روز گذشته اقدام به فروش بلیت ها نموده اند و ما اطلاعی از آنها نداشته ایم.

علی فتاحی تأکید کرد: ناهماهنگی از سمت اردبیل بوده است و ما از آن اطلاعی نداشتیم. حتی داوری در طی جلساتی صحبت هایی را با نهادهای مربوط انجام داده بود اما متأسفانه با این ناهماهنگی روبرو شده ایم.

او در پاسخ به این سوال که در ارومیه نیز شاهد بازار سیاه بوده ایم، آیا ممکن است این اتفاق در اردبیل نیز رخ دهد؟ گفت: ظرفیت هر سالن معین است. در ارومیه یک سری از افراد بدون بلیت وارد سالن شدند که البته این اتفاق در روز نخست بازی ها رخ داد و در روزهای دوم و سوم شرایط کمی بهتر شد.

فتاحی توضیح داد: متأسفانه و یا خوشبختانه به دلیل اینکه استقبال از مسابقات بالا بود، این بی انضباطی ها رخ داد. فکر می کردیم شرایط در اردبیل بهتر باشد اما حال با آغاز کار و ب بسم الله با اقدام آنها و فروش بلیت برای روز نخست مسابقات سورپرایز شدیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11031

به "فروش بلیت بدون اطلاع فدراسیون والیبال!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش بلیت بدون اطلاع فدراسیون والیبال!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید