فصل آینده نتایج خوبی می گیریم، گل محمدی باهوش است اما من فرار رو به جلو را اصلا قبول ندارم

به گزارش مهسان بلاگ، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو می گوید، تیمش برای سال آینده نتایج خوبی خواهد گرفت.

فصل آینده نتایج خوبی می گیریم، گل محمدی باهوش است اما من فرار رو به جلو را اصلا قبول ندارم

به گزارش خبرنگاران، فرهاد حمیداوی پس از تساوی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: درباره قرعه کشی لیگ همه بازیکنان و مربیان صحبت کردند اما انتقادی که به فدراسیون وجود دارد این است که باشگاه ها در این زمینه متضرر می شوند. امیدوارم که این موضوع هرچه زودتر حل گردد. من هم شنیده ام که می خواهند قرعه کشی لیگ را در مشهد برگزار نمایند اما هیچ نامه ای در این باره ندیده ام.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو درباره اعتراض باشگاه تراکتورسازی در مورد یکی از بازیکنان تیمش گفت: شب گذشته از یکی از برنامه های تلویزیونی با من تماس گرفتند و درباره این موضوع سوال کردند. با احترامی که برای آقای زنوزی قائلم، می دانم اداره کردن یک باشگاه خصوصی چقدر سخت است. نمی دانم او به دنبال چیست؟ چون همه مدارک وجود دارد و فدراسیون فوتبال باید به آنها پاسخ بدهد. مطمئنا جای نگرانی نیست.

او در ادامه درباره مصاحبه یحیی گل محمدی و تعبیرهایی که در مورد مصاحبه او شده بود هم، گفت: گل محمدی فرد باهوشی است، وقتی مصاحبه می نماید دقیقا می داند چه می گوید. ما در جابجایی از پارسال بهتر بودیم. ضمن این که من فرار رو به جلو را اصلا قبول ندارم. شک نکنید ما سال جاری بهتر نتیجه می گیریم. عملکرد یحیی گل محمدی به همه اثبات شده است.

او همواره با بازیکنان معمولی نتایج خیلی خوبی کسب نموده است. او به عنوان نفر اول کادر فنی همواره استرس دارد اما ما پیروز خواهیم شد.

مالک باشگاه پدیده شهر خودرو همچنین گفت: من از همین جا از همه مسئولین شهر مشهد می خواهم کنایه هایی که به ما می زنند و می گویند شهر خودرو به یک تیم تهرانی تبدیل شده است را ترک نمایند و یک زمین تمرین به ما بدهند تا بتوانیم تمرین کنیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا باشگاهش شرایط اخذ مجوز حرفه ای را دارد یا نه؟ گفت: بله، ما در این زمینه اقدامات لازم را انجام داده ایم و مسئله ای نداریم.

حمیداوی درباره این که اعلام شده بود مسئولان باشگاه استقلال مسائل باشگاه پدیده را در فیفا حل نموده اند هم، گفت: در این زمینه با آقای فتحی صحبت کردم. عزیزان به نکته ای اشاره نموده بودند. من در این زمینه از آقای فتحی گله کردم. ما مهر ماه یا آبان ماه پارسال استعلامی از فیفا گرفتیم که متوجه شدیم 159 هزار دلار از فیفا طلبکار هستیم و 130 هزار دلار هم به بازیکن خارجی مان بدهکاریم و خواستیم که این پول را به آن بازیکن خارجی بدهند اما به ما گفتند شما تحریم هستید و ما نمی توانیم چنین کاری کنیم که ما در ادامه به آن ها گفتیم شما همواره می گویید فوتبال از سیاست جداست، بنابراین شما هم مسائل تحریمی را به مسائل فوتبال ارتباط ندهید و طلب ما را به ما بدهید که فیفا در پاسخ ما با این موضوع موافقت نموده است. بعدها مسئولان باشگاه استقلال اعلام کردند که ما این کار را انجام دادیم. دست هر کسی که این کار را نموده درد نکند. این کار برای ایران اجرا شده است اما ما روزی که این کار را انجام دادیم نگفتیم کاری برای استقلال انجام دادیم.

او ادامه داد: فروردین ماه فیفا به ما نامه زد که مقدمات تهاتر پول انجام بگردد، یعنی پول ما را به بازیکنی که به او بدهکار بودیم بدهند اما در ابتدای مرداد ماه اعلام کردند که عزیزان خودشان این کار را انجام دادند و نیازی نیست که فیفا پول را بدهد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13671

به "فصل آینده نتایج خوبی می گیریم، گل محمدی باهوش است اما من فرار رو به جلو را اصلا قبول ندارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل آینده نتایج خوبی می گیریم، گل محمدی باهوش است اما من فرار رو به جلو را اصلا قبول ندارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید