مجسمه تخریب شده زلاتان از مقابل استادیوم مالمو برداشته می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، حملات مکرر طرفداران خشمگین تیم فوتبال مالمو به مجسمه ستاره سابق شان خاتمه آنها را به هدف شان رساند.

مجسمه تخریب شده زلاتان از مقابل استادیوم مالمو برداشته می گردد

به گزارش خبرنگاران، طرفداران ناراضی تیم فوتبال مالموی سوئد بالاخره به هدف خود رسیدند چون اعلام شده که مجسمه ستاره سابق شان که البته الان برای آنها حکم یک خائن را دارد، به جایی دیگر از محل فعلی اش در مقابل استادیوم خانگی تیم مالمو انتقال داده می گردد.

سال گذشته بود که شهرداری مالمو مجسمه زلاتان را در محوطه بیرونی استادیوم اولین تیم دوران بازیگری او نصب کرد اما بعد از آنکه ایبرا بخشی از سهام باشگاه هاماربی را خرید، صندلی او در نزد طرفداران مالمو از یک ستاره محبوب به یک خائن منفور تغییر کرد. به این دلیل بود که آنها بارها و بارها و به انواع و اقسام شیوه ها؛ از آتش زدن این مجسمه تا بریدن بخش هایی از آن و در نهایت واژگون کردن به این مجسمه حمله و آن را تخریب کردند. خواسته آنها از این حملات برداشته شدن این مجسمه از مقابل استادیوم تیم محبوب شان بود که شهرداری در برابر این موضوع مقاومت می کرد.

این اتفاق اما ظاهراً قرار است رخ دهد؛ چون شهرداری دیگر از محافظت و بازسازی مجسمه ایبرا خسته شده و میخواهد آن را به محلی جدید انتقال دهد.

طبق گزارش نشریه سیدسونسکان سوئد، شورای شهر مالمو - سومین شهر عظیم سوئد - قرار است روز دوشنبه این هفته درباره محل جدید نصب مجسمه ابراهیموویچ از مسئولان باشگاه مالمو مشورت بگیرد، البته نیکلاس کارلنن، مدیراجرایی باشگاه مالمو ادعا کرد که او از این موضوع آگاه نیست و به همین دلیل درباره آن اظهارنظر نکرد.

مجسمه برنزی 500 کیلوگرمی ابراهیموویچ 38 ساله، ماه اکتبر سال گذشته رونمایی شد. این مجسمه که توسط مجسمه ساز معروف سوئد، پیتر لیند ساخته شده، سه متر ارتفاع دارد و ساخت آن 500 هزار کرون سوئد (معادل 50 هزار دلار) هزینه داشته است. همچنین هزینه سالانه نگهداری از این مجسمه 15 هزار کرون سوئد است که توسط شهرداری مالمو پرداخت می گردد.

هم طرفداران و هم دشمنان ابراهیموویچ خواستار انتقال این مجسمه به شهر استکهلم شده اند، جایی که ستاره فعلی میلان سکونت دارد و فدراسیون فوتبال سوئد هم واقع شده است. تیم هاماربی هم که ایبرا سهامش را خریده در شهر استکهلم قرار گرفته است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 49120

به "مجسمه تخریب شده زلاتان از مقابل استادیوم مالمو برداشته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجسمه تخریب شده زلاتان از مقابل استادیوم مالمو برداشته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید