مدیربرنامه های پریشیچ آماده سفر به مونیخ شد، بایرن با افزایش حقوق، بازیکن اینتر را راضی کرد

به گزارش مهسان بلاگ، مدیر برنامه های هافبک کروات تیم فوتبال اینتر بعد از توافق با بایرن مونیخ برای نهایی کردن مراحل اداری این جابجایی آماده سفر به آلمان شد.

مدیربرنامه های پریشیچ آماده سفر به مونیخ شد، بایرن با افزایش حقوق، بازیکن اینتر را راضی کرد

به گزارش خبرنگاران، ارتقای پیشنهاد باشگاه بایرن مونیخ به ایوان پریشیچ از نظر مالی، این هافبک کروات را برای پیوستن به قهرمان فصل گذشته بوندس لیگا ترغیب کرده و حالا مدیر برنامه های او قرار است به مونیخ سفر کند تا در مورد جزئیات باقی مانده با بایرن به توافق برسد.

طبق گزارش شبکه اسکای اسپورت اایتالیا و نشریات گاتزتا دلواسپورت و بیلد آلمان، بایرن مونیخ با پرداخت 5 میلیون یورو برای یک فصل پریشیچ را از اینتر قرض می گیرد و این گزینه را دارد که در سرانجام فصل با پرداخت 20 میلیون یوروی دیگر او را از نراتزوری بخرد. این بند اما ظاهراً اختیاری است و باشگاه آلمانی را ملزم به خرید پریشیچ نمی کند. در همین حال 5 میلیون یورو دیگر هم برای اینتر به عنوان پاداش های مرتبط با عملکرد پریشیچ در نظر گرفته شده که در صورت تحقق، رقم کلی این قرارداد را به 30 میلیون یورو افزایش می دهد.

پریشیچ تا پیش از این برای پیوستن به بایرن مونیخ تردید داشت و دلیلش هم تمایل او برای عقد قراردادی قطعی و نه قرضی بود با این حال ظاهراً باواریایی ها با پیشنهاد حقوقی بیشتر از آنچه پریشیچ در حال حاضر از اینتر می گیرد، توانسته اند او را برای رفتن به آلیانتس آره نا ترغیب کنند. رقم پیشنهادی آنها به عنوان حقوق 6 میلیون یورو بوده که 2 میلیون بیش از چیزی است که در حال حاضر از اینتر دریافت می کند.

طبق اعلام سایت اینترنیوز، با موافقت پریشیچ، مدیربرنامه های او نلیو لوکاس روز شنبه یا یکشنبه هفته آینده به مونیخ سفر خواهد کرد و احتمالاً خود پریشیچ هم روز دوشنبه قراردادش با بایرن را امضا خواهد کرد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14266

به "مدیربرنامه های پریشیچ آماده سفر به مونیخ شد، بایرن با افزایش حقوق، بازیکن اینتر را راضی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیربرنامه های پریشیچ آماده سفر به مونیخ شد، بایرن با افزایش حقوق، بازیکن اینتر را راضی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید