مسائل توزیع مرغ در استان ایلام رفع می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، قاسم سلیمانی دشتکی عصر یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار اظهار کرد: قیمت مرغ در سطح بازار استان طی ماه های اخیر روند صعودی داشته و با توجه به اینکه این ماده غذایی از اصلی ترین خوراک مردم به شمار میب آید مشکلاتی را برای مردم بویژه اقشار م درآمد ایجاد نموده است.

مسائل توزیع مرغ در استان ایلام رفع می گردد

وی اضافه کرد: یکی از اصلی ترین دلایل بروز این مسئله مسائل ناشی از تعطیلی کشتارگاه ها بود که با رایزنی های انجام شده بزودی این مسئله نیز مرتفع خواهد شد.

استاندار ایلام تاکید نمود: در کنار ایلام موضوع با وجود انکه میزان فراوری در استان بیش از میزان مصرف است ولی به دلیل فعالیت دلالان و واسطه ها مسائلی در توزیع ایجاد گردیده است.

سلیمانی دشتکی بر لزوم قطع دست واسطه ها در این زمینه و عرضه مسنقیم مرغ به مردم تاکید نمود و گفت: این راهبرد نیز در تعدیل قیمت ها بسیار معین کننده خواهد بود.

وی اضافه کرد: برای کنترل قیمت مرغ باید نسبت به حذف دلالان و عرضه مستقیم مرغ با ارائه آن در مراکزی که شهرداری در اختیار صنعت، معدن و تجارت قرار می دهد، اقدام کرد تا تهیه مرغ بطور مستقیم در دسترس مردم قرار گیرد.

استاندار ایلام ابراز داشت: بدون شک در ایجاد التهابات ماه های اخیر در بازار دست دشمنان این ملت دیده می گردد ولی این ملت سربلند گردنه های بسیار سخت تر از شرایط کنونی را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و از این برهه نیز با سربلندی عبور خواهند کرد.

استاندار ایلام مردم ایران را دارای آستانه تحمل بالایی معرفی و خاطرنشان کرد: التهابات بازار در حال فرو نشستن است و پیش بینی ها این است که در نهایت تا 2 ماه آینده بازار به آرامش خواهد رسید.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1263

به "مسائل توزیع مرغ در استان ایلام رفع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل توزیع مرغ در استان ایلام رفع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید