ملی پوش بوکس: فدراسیون مشکل اقتصادی ملی پوشان را برطرف کرد

به گزارش مهسان بلاگ، ملی پوش خراسانی تیم ملی بوکس ایران گفت: با تمرینات سخت و سنگینی که پشت سر گذاشتیم، امیدواریم بهترین نتیحه را کسب کنیم.

ملی پوش بوکس: فدراسیون مشکل اقتصادی ملی پوشان را برطرف کرد

محمد شوریان در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران، در مورد وضعیت اردوی تیم ملی بوکس ایران برای مسابقات دنیای روسیه، اظهار کرد: در اردوی بسیار خوبی هستیم. تمرینات تیم جلسه به جلسه و هفته به هفته سنگین تر و سخت تر می گردد. با وجود مربیانی چون همایون امیری، اتابک کاراوند، غلامرضا کریمی و اصغر اشرفی و سرمربی گری علی استکی که یکی از بهترین مربیان دنیاست، امیدواریم بتوانیم بهترین نتیحه را کسب کنیم.

وی ادامه داد: این اردو برای آمادگی جهت حضور در رقابت های قهرمانی دنیا است که از 15 شهریورماه در روسیه برگزار خواهد شد. ظاهرا اعلام نموده اند که این مسابقات سهمیه المپیک ندارد و رقابت های کسب سهمیه انتخابی المپیک در زمان دیگری برگزار می گردد. رقبای اصلی من از کشورهای قزاقستان، چین، ازبکستان، اوکراین و روسیه هستند. تمام این حریفان رزومه قوی و پر مدالی دارند.

بوکسور ملی پوش خراسانی تیم ملی بوکس ایران با اشاره به تمرینات سخت و سنگین در اردوهای تیم ملی، بیان نمود: با توجه به تمرینات سرمربی، مربی بدنساز و حجم فشار تمرینی بوکسورها، از لحاظ روحی و جسمی در شرایط بسیار خوبی هستیم و با انگیزه ای که تمام بچه ها دارند، امیدواریم بهترین نتیجه را بگیریم.

شوریان یادآور شد: از رئیس فدراسیون بوکس و سرمربی تیم ملی تشکر می کنم که به بوکسورهای تیم ملی یاری کردند و مشکل اقتصادی که عمده ترین و مهم ترین مشکل مشتزنان تیم ملی بود را رفع کردند. در اردوهای اخیر این مشکل رفع شده و موفقیت بچه ها مدنظر مسئولان و کادر فنی تیم ملی بوکس است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 13473

به "ملی پوش بوکس: فدراسیون مشکل اقتصادی ملی پوشان را برطرف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش بوکس: فدراسیون مشکل اقتصادی ملی پوشان را برطرف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید