مهلت ثبت نام در جشنواره تئاتر باران تمدید شد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی، فراخوان چهارمین دوره جشنواره تئاتر باران از طریق رسانه‌ها منتشر و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مهلت ثبت نام تا 22 مرداد ماه سال جاری تمدید شده است و علاقه‌مندان می‌توانند تا قبل از تاریخ مقرر در این جشنواره شرکت کنند. مقررات و ضوابط فراخوان و شرایط این جشنواره در سایت تئاتر باران قابل دسترسی و مطالعه است.

مهلت ثبت نام در جشنواره تئاتر باران تمدید شد

همه متقاضیان بدون ارایه متن، برای بازخوانی در فهرست بازبینی قرار می‌گیرند و می توانند در جشنواره ثبت نام کنند. بازبینی آثار به صورت زنده در پایان مرداد ماه در تماشاخانه باران انجام می‌گیرد. موضوع آثار شرکت‌ کننده در جشنواره آزاد است. جشنواره به مدت 7 روز در شهریورماه سال 1397 در دو بخش اجرای صحنه‌ای و نمایشنامه‌خوانی برگزار می‌شود که تعداد آثار راه‌یافته به مرحله پایانی منوط به کیفیت آثار و انتخاب هیات بازبینی جشنواره است.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه حضوری و تکمیل فرم ثبت نام برای حضور در جشنواره اعلام آمادگی کنند. گروه‌های فعال در حوزه تئاتر در شهرستان‌ها نیز می‌توانند مدارک مورد نیاز را به جشنواره ارسال کنند.

داوران بازبین جشنواره تئاتر باران بعد از اتمام فرصت ثبت نام، فعالیت خود را آغاز می‌کند و اسامی آنها به زودی اعلام خواهد شد. اسامی آثار برگزیده بعد از نظر نهایی هیات انتخاب از طریق خبرگزاری ها و سایت تئاتر باران اعلام خواهد شد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: mehrnews.com
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 85

به "مهلت ثبت نام در جشنواره تئاتر باران تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در جشنواره تئاتر باران تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید