مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اپلیکیشن همسریابی عجیب تا خودرو جدید لامبورگینی

به گزارش مهسان بلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یک مرد در کارولینای شمالی در ایالات متحده یک برنامه همسریابی طراحی نموده است که در نوع خود منحصر به فرد است. در این برنامه فقط زنان حق ثبت نام و ورود دارند و تنها مرد عضو اپلیکیشن، طراح آن است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اپلیکیشن همسریابی عجیب تا خودرو جدید لامبورگینی

برند لامبورگینی که همواره از پیشتازان عرصه طراحی و فراوری خودرو محسوب می گردد اخیرا از جدیدترین مدل مفهومی لامبورگینی رونمایی نموده است. این محصول به لحاظ طراحی در نوع خود منحصر به فرد است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت شیائومی، گوشی Mi 9 Pro 5G را در ماه سپتامبر با شارژ سریع 40W و شارژ بی سیم 30W به بازار عرضه نموده است ، اما این شرکت اکنون آماده صعود به مرحله مهم دیگری است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

به نظر می رسد علاقه سلبریتی ها به سرمایه گذاری در امور مختلف رو به افزایش است و جدیدترین نوع سرمایه گذاری نیز به سرمایه گذاری رایان رینولدز بازیگر سرشناس مرتبط است که یک اپراتور موبایل را در ایالات متحده خریداری نموده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

پیش بینی های جدید شرکت اپل حکایت از آن دارند که این شرکت برای سال 2020 محموله ای بزرگ از آیفون 12 را آماده می نماید. این برآوردها ادعا می نمایند که این محموله شامل طراحی جدید گوشی ها و پشتیبانی 5G می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: انتخاب
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 27578

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اپلیکیشن همسریابی عجیب تا خودرو جدید لامبورگینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از اپلیکیشن همسریابی عجیب تا خودرو جدید لامبورگینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید