نشست هم اندیشی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با معاون گردشگری کردستان برگزار گردید

به گزارش مهسان بلاگ، جلسه هم اندیشی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی و مسئولان و کارشناسان گردشگری کردستان، با حضور حمید اسکندری معاون گردشگری استان، مسئولان ادارات میراث فرهنگی شهرستان های استان، کارشناسان حوزه گردشگری و مدیران آژانس ها و دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان، در محل سالن جلسات هتل جهانگردی سنندج برگزار گردید.

نشست هم اندیشی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با معاون گردشگری کردستان برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری و سرمایه گذاری این استان در این باره گفت: این جلسه به منظور آنالیز و پیگیری مسائل و مسائل و هم اندیشی در مورد چالش های پیش روی حوزه گردشگری و خصوصاً دفاتر خدمات مسافرتی استان کردستان برپا شد.

او با مهم ارزیابی کردن نقش آموزش در حوزه گردشگری ادامه داد: به زودی دوره های آموزشی رایگان برای کلیه مدیران و افراد شاغل در دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان توسط شرکت مارکوپولو و با نظارت کارشناسان گردشگری این اداره کل برگزار می گردد که امید است این دوره های تخصصی که بیشتر در بر بحث بازاریابی تمرکز دارد مورد استفاده قرار گیرد.

اسکندری سپس بر لزوم برخورد قاطع با فعالیت تورهای غیرمجاز در سطح استان تاکید نمود و گفت: باید جلساتی را با کننده فرماندهی انتظامی استان برگزار کنیم و به وضعیت تورهای غیرمجاز که به صورت غیرقانونی اقدام به برگزاری سفرهای توریستی می کنند، رسیدگی گردد و این افراد سودجو به مراجع قضایی معرفی و با آن ها به شدت برخورد گردد و در این راستا دفاتر باید نسبت به معرفی تورهای غیرمجاز اقدام کنند تا پیگیری های لازم انجام گردد.

در ادامه معاون گردشگری کردستان به مصوبات نشست معاونان گردشگری استان های غرب کشور در مورد پرداخت تسهیلات با سود 4 تا 8درصد به دفاتر اشاره نمود و اضافه نمود: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی درخواست های خود را در این زمینه به اداره کل ارسال کنیم و همچنین گزارش عملکردهای فصلی دفاتر خود را در اسرع وقت تحویل کنند.

او گفت: پیگیری های لازم در مورد بازگشایی راستا مریوان - بانه برای تردد گردشگران را انجام داده و شکایات واصله از سوی دفاتر خدمات مسافرتی سطح استان از دفاتر واقع در استان تهران را به وسیله مکاتبه با دفتر مدیر کل نظارت بر مراکز و خدمات گردشگری کشور پیگیری کند.

دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: میراث آریا
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16104

به "نشست هم اندیشی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با معاون گردشگری کردستان برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست هم اندیشی مدیران دفاتر خدمات مسافرتی با معاون گردشگری کردستان برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید