نظر مردم: تماشای فیلم و سریال رایگان در بازار، لذت بخش است

به گزارش مهسان بلاگ، تماشای فیلم و سریال رایگان در بخش ویدیوی برنامه بازار، فرصت بسیار مناسبی است که بتوانیم در شرایط ناشی از کرونا، بیشتر در خانه بمانیم و در جریان به روزترین و پرفروش ترین فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های ایران و دنیا در ژانرهای مختلف قرار بگیریم. تماشای ویدیو در بازار رایگان است.

نظر مردم: تماشای فیلم و سریال رایگان در بازار، لذت بخش است

توسعه خدمات بازار در بخش ویدیو

کمتر کاربر اندرویدی است که اپلیکیشن بازار را در تلفن همراه خود نداشته باشد. شکل دادن به بستری جامع از خدمات، محتوا و محصولات دیجیتال در قالب بازی ها، برنامه ها و ویدیوها، مهم ترین رویکردی است که بازار، از شروع تأسیس خود تا به امروز، در پیش گرفته است. بازار بیش از دو سال است که به توسعه بخش ویدیویی خود پرداخته و با ارائه اشتراک رایگان ویدیو، ارزش افزوده جدید و قابل تأملی را برای کاربران خود در نظر گرفته است.

در دنیای امروز، صنعت سینما و تلویزیون بخش مهمی از زمان و زندگی انسان ها را به خود اختصاص داده است و علاوه بر اینکه یک عنصر سرگرم نماینده به شمار می رود، بسیاری از مسائل اجتماعی و فرهنگی دنیا را نیز منعکس می نماید. بنابراین آشنایی با سینمای ایران و دنیا یکی از احتیاجهای قابل توجه انسان ها در دنیا امروز است و فراهم کردن یک بستر مناسب در فضای دیجیتال که دسترسی به آن بسیار آسان شده است، می تواند تا حد زیادی این احتیاج را رفع کند.

بازار در راستای ارائه خدمات خود در فضای دیجیتال، بخش ویدیوی بازار را که از سال 97 شروع به کار نموده بود، گسترده تر نموده و با ارائه یک ارزش افزوده چشمگیر، با قدرت بیشتری در این فضای رقابتی وارد شده است. این ارزش افزوده، اشتراک رایگان بخش ویدیوی بازار است؛ به این معنا که کاربران می توانند حجم قابل توجهی از فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های روز ایران و دنیا را بدون پرداخت هزینه تماشا نمایند.

امکان اشتراک رایگان ویدیو در بازار، خصوصا در شرایط کنونی ناشی از همه گیری ویروس کرونا، فرصت قابل توجهی را برای کاربران بازار فراهم نموده است که بتوانند فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به وسیله این برنامه به صورت رایگان تماشا نمایند.

در خانه بمانیم و به صورت رایگان فیلم ببینیم

در شرایط کنونی که زندگی انسان ها زیر سایه ویروس کرونا، تغییر شکل داده است و بسیاری از فعالیت های بیرونی ما در فضای دیجیتال و محصور در خانه های مان انجام می گردد، بخش ویدیوی بازار می تواند نقش چشم گیری در سپری کردن این ایام داشته باشد و باعث تقویت بنیان خانواده و در کنار هم بودن انسان ها گردد.

کاربران این برنامه می توانند فیلم ها و سریال های مورد علاقه خود را به صورت رایگان از بخش ویدیوی بازار تماشا نموده و در کنار خانواده و عزیزان خود، ساعات خوشی را داشته باشند. اشتراک رایگان ویدیو در بازار، جذابیت فوق العاده ای برای بینندگان دارد و کاربران می توانند پرفروش ترین فیلم های سینمای ایران، فیلم های خارجی روز دنیا، سریال های ایرانی، فیلم های کمدی و پلیسی ایرانی، سریال های رازآلود، فیلم های ترسناک خارجی و همچنین انیمیشن های سریالی را بدون پرداخت هزینه تماشا نمایند.

نزدیک به دو میلیون دقیقه فیلم و سریال رایگان در بازار

دسترسی به بستری رایگان برای نمایش فیلم و سریال که با اینترنت نیم بها امکان تماشای شان وجود دارد، فرصتی جذاب برای بیش از 45 میلیون کاربر بازار است. در حال حاضر در بخش ویدیو بازار بیش از 30 هزار اپیزود فیلم و سریال وجود دارد؛ یعنی اگر هر اپیزود را تا یک ساعت در نظر بگیریم، بیش از یک میلیون و 800 هزار دقیقه ویدیوی رایگان در اختیار کاربران بازار قرار گرفته است. فیلم و سریال هایی که جدیدترین های ژانر خود در صنعت سینما و تلویزیون به شمار می فرایند و همگی در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی تنظیم شده اند. از ژانرهای مختلف سینمایی برای بزرگسالان تا برنامه ها و مجموعه هایی به روز برای بچه ها در بخش ویدیو بازار فیلم و سریال و برنامه های ویژه بچه ها یافت می گردد تا پکیج کاملی از سرگرمی برای در خانه ماندن و سالم بودن را هم به کاربران هدیه داده باشد.

با بازار از قافله هنر هفتم عقب نمی مانید

کاربران بازار طیف گسترده ای از فیلم ها و سریال های ایران و دنیا در مقابل خود می بینند؛ به طوری که مجموعه فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های بخش ویدیوی بازار، شامل به روزترین و پروفروش ترین نمونه های داخلی و خارجی است و کاربران می توانند جدید ترین فیلم ها، سریال ها و انیمیشن ها ایرانی و خارجی را در انواع متنوعی که دارند، در این بخش تماشا نمایند.

در بخش فیلم های به روز خارجی، طیف گسترده ای در مقابل مخاطب واقع شده است، از انیمیشن روح گرفته تا انگاشته کریستوفر نولان و... در بخش مربوط به فیلم های ایرانی نیز قسمتی با عنوان (پرفروش ترین ها) در نظر گرفته شده است که فیلم های سرگرم نماینده مشهور چند سال اخیر را ارائه می دهد. سریال های جذاب و به روز ایرانی مانند شهرزاد، پایتخت، آقازاده و... نیز در لیست سریال های ایرانی واقع شده است و همین تنوع در بخش سریال های خارجی نیز دیده می گردد. به طور کلی تقسیم بندی کاملی که در صفحه ویدیوی بازار برای ژانرهای مختلف فیلم ها و سریال ها ارائه شده است، فرایند انتخاب را برای کاربران ساده تر نموده و در عین حال باعث صرفه جویی در وقت آنها نیز می گردد.

استقبال کاربران از بخش ویدیوی رایگان بازار

اگر وارد صفحه بازار شوید، بخش ویدیوی بازار را در 11 بخش مجزا می بینید که انواع فیلم ها و سریال ها و انیمیشن های ایرانی و خارجی را به تفکیک ژانری که دارند، دسته بندی نموده است و با کلیک بر روی هر کدام از آنها به صفحه پخش مربوط به آن وارد خواهید شد.

یکی از نقاط قوت بخش ویدیوی بازار این است که شرح مختصری برای هر فیلم و سریال نوشته شده و کاربر به وسیله آن، با موضوع فیلم یا سریال مورد نظر آشنا می گردد و بنابراین با آشنایی مختصری به محتوای ویدیو، بدون اتلاف وقت می تواند سریال یا فیلم سینمایی مورد نظرش را تماشا کند. نظرات مثبت بی شماری پایین فیلمها آمده است.

امکان درج نظر برای کاربران، ویژگی دیگری است که در خصوص فیلم ها و سریال ها وجود دارد که این امکان میزان رضایت کاربران را از بخش ویدیوی بازار به خوبی منعکس می نماید. کاربران ضمن ابراز علاقمندی و استقبال از این بخش که به صورت رایگان نیز در اختیارشان قرار گرفته است، می توانند نظر خود را درباره فیلم یا سریالی که تماشا نموده اند ابراز نمایند.

به این ترتیب کاربران بازار علاوه بر اینکه می توانند فیلم ها، سریال ها و انیمیشن های روز ایران و دنیا را به صورت رایگان تماشا نمایند، این امکان را نیز خواهند داشت که در یک فضای تعاملی با دیگران کاربران وارد بحث و گفتگو شوند. چنین امکانی در نهایت به انباشت دانشی در ارتباط با فیلم های سینمایی و سریال ها منجر می گردد و به افزایش آگاهی کاربران از ژانرهای مختلف سینمایی و تلویزیونی یاری زیادی خواهد نمود.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: فرارو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 75845

به "نظر مردم: تماشای فیلم و سریال رایگان در بازار، لذت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر مردم: تماشای فیلم و سریال رایگان در بازار، لذت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید