نمایشگاه نقاشی سکو 99 برگزار می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، نمایشگاه نقاشی های 77 هنرمند تحت عنوان سکو 99 برپا می گردد.

نمایشگاه نقاشی سکو 99 برگزار می گردد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران، نمایشگاه نقاشی های 77 هنرمند تحت عنوان سکو 99 برپا می گردد.

در این نمایشگاه آثار نصرت الله مسلمیان، داود شهیدی، واهیک هارتونیان، آرمان یعقوب پور، پژمان رحیمی زاده، علیرضا آدمبکان، امیر راد، زروان روحبخشان، عیسی جباری، شیما خشخاشی، تکتم میرباقری، بارائه رئیسی، نرگس سلیمان زاده، رضا بابک و دیگر هنرمندان عضو موسسه سکو به نمایش در می آید.

در شرح نمایشگاه سکو 99 آمده است: این نمایشگاه در سه بخش برگزار خواهد شد که در مجموع آن ها 134 اثر از 77 هنرمند به نمایش در آمده است.

همچنین همزمان با ارایٔه آثار هنری این نمایشگاه در گالری شکوه برای بازدیدنمایندگان ایرانی، آثار این نمایشگاه به صورت آنلاین در نمایشگاه بین المللی بیافرین برای بازدیدنمایندگان از سراسر دنیا با امکان خرید آثار هنری با استفاده از تکنولوژی شرکت کانادایی مدیریت و بازاریابی هنری بیافرین فراهم شده است.

علاوه براین بازدیدنمایندگان آنلاین و حضوری این نمایشگاه، امکان ثبت نظر خود درباره نمایشگاه و آثار هنری آن را به وسیله کد QR روی موبایل خود دارند و برای اولین بار در ایران میتوانند اخبار روزانه یک نمایشگاه هنری را با ثبت کردن نام و ایمیل خود دریافت نمایند. لازم به شرح است که شرکت کانادایی بیافرین، در همکاری با هنرمندان، گالری ها و برگزارنمایندگان رویدادهای هنری بین المللی، تا به امروز نمایشگاه های هنری هوشمند بسیاری را به صورت آنلاین مدیریت و اجرا نموده است.

گفتنی است، همزمان با افتتاحیه نمایشگاه سکو 99 ورژن آنلاین این نمایشگاه در گالری مجازی ویژن 360 ایرانشهر به نمایش در خواهد آمد و آثار به طور ثابت در این پلتفرم موجود خواهد بود.

بخش اول سکو 99 از روز آدینه 30 خرداد ماه لغایت 10 تیرماه، ساعت 16 الی 20 در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک 19 برگزار می گردد.

4028/

fungroups.ir: گروه سرگرمی، مجله و انجمن سرگرمی

namit.ir: نامیت | مجله بازاریابی و مدیریت بازار

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 54008

به "نمایشگاه نقاشی سکو 99 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نقاشی سکو 99 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید