هدایت نقدینگی های کوچک به سمت تولید به رونق اقتصاد کمک می کند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، عصر دوشنبه در مراسمی با حضور ایرج پیروز مشاور و مسئول هماهنگی امور استان های وزارت صمت، داوود محمدی و سیده حمیده زرآبادی، منوچهر حبیبی معاون اقتصادی استانداری، یاری رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیران دستگاه های اجرایی، جمعی از صنعتگران و تولیدکنندگان ضمن تقدیر از خدمات 5 ساله علی پرزحمت رئیس سابق، سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قزوین معرفی گشت.

هدایت نقدینگی های کوچک به سمت تولید به رونق اقتصاد کمک می کند

سیده حمیده زرآبادی در این مراسم گفت: امروز شرایط کشور به گونه ای است که همه باید تلاش کنیم تا فشار بیشتری به تولیدکننده وارد نشود.

وی اظهار داشت: باید تولید کننده فقط دغدغه تولید و اشتغال را داشته باشد و اگر درگیر پیچ و خم اداری شده و وقتش را در ادارات بگذارند و یا دغدغه دریافت وام و مجوز را داشته باشد بی انگیزه می شود.

زر اّبادی یادآور شد: قزوین در بسکمک از بخش ها به عنوان پایلوت کشوری شناخته شده و باید با کمک مسئولان در بخش صنعت و تسهیلات و برطرف موانع تولید هم شاخص و پایلوت شویم.

کننده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید اجازه دهیم بوروکراسی موجب فرار سرمایه گزار شود و با استفاده از اختیارات استانی در گره گشایی از چرخ تولید جدی باشیم.

وی استفاده از ظرفیت اصناف را مهم دانست و گفت: یکی از مسائل این است که از ظرفیت اصناف استفاده نکرده ایم در حالی که توان بالایی برای کمک به دولت دارند.

زرآبادی گفت: بخش خصوصی باید در کنار بخش دولتی و صنعت باشد تا شاهد اتفاقات خوبی در اتان باشیم و اگر این ارتباط تقویت شود به نتایج بهتری می رسیم.

وی گفت: شاید گفته شود در سال آینده شرایط سخت تری در پیش داریم اما اگر عزم جدی داشته باشیم و برای حل مسائل دست به دست هم دهیم می توانیم از مسائل به سلامت عبور کنیم.

هدایت نقدینگی های کوچک به سمت تولید

زرآبادی در ادامه افزود: باید بتوانیم با برنامه ریزی مدون نقدینگی های کوچک مردم را به سمت تولید و کارآفرینی هدایت کنیم و اطمینان دهیم بهترین راه برای تقویت اشتغال و تولید همین راستا است البته تحقق آن در گروه داشتن شفافیت از سوی دولت و بخش خصوصی است.

وی در خصوص تغییر مدیریت ها گفت: همیشه تغییر مدیریت ها ناشی از ناتوانی و یا ضعف مدیر قبلی نیست بلکه باید دنبال پویایی و تزریق اندیشه ها و برنامه های جدید باشیم تا به پویایی برسیم.

کننده قزوین در مجلس شورای اسلامی با تشکر از رئیس سابق صمت استان قزوین گفت: امیدواریم رئیس جدید که از جنس صنعت هستند گام های مستحکم تری برای حل مسائل تولید بردارند و دغدغه تولیدکننده را برطرف کنند تا شاهد رونق اقتصاد استان باشیم.

وی افزود: استفاده از ظرفیت بانوان و جوانان شایسته در صنعت، تشکل های بخش خصوصی و ایده های جدی می تواند به رونق بخش صنعت در استان سرعت بخشد.

در این مراسم سعید نبیل به عنوان رئیس جدید سازمان صنعت استان قزوین معرفی گشت.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 7101

به "هدایت نقدینگی های کوچک به سمت تولید به رونق اقتصاد کمک می کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدایت نقدینگی های کوچک به سمت تولید به رونق اقتصاد کمک می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید