هدیه اصلی بماند برای بعد

به گزارش مهسان بلاگ، علیرضا بیرانوند یکی از خوب های تیم ملی در دور برگشت مقدماتی جام جهانی بود و درخشید. در واقع همه بازیکنان خوش درخشیدند.

هدیه اصلی بماند برای بعد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه خبرنگاران ، چند روز بعد از آن صعود شیرین حالا علیرضا بیرانوند حرف هایی می زند که خواندنی و شنیدنی است.

هدیه کوچک ما

این صعود هدیه کوچکی از طرف ما به تمام مردم کشورم بود. مردمی که می دانم با مسائل روبه رو هستند و این بردهای ما برای چند ساعت هم که شده، لبخند را روی لبان شان می نشاند. این را از ته دلم می گویم. با انرژی و دعای خیر مردم، تیم ملی توانست به موفقیت برسد.

حذف شویم؟

باور کنید در اردوی تیم ملی کسی یک لحظه هم به حذف فکر نکرده بود. از روزی که کارمان را شروع کردیم، گفتیم ما ایران هستیم و باید هر 4 مسابقه را ببریم. اگر دیدید دو بازی رفت مقابل عراق و بحرین را باختیم به دلیل اتفاقات فوتبالی بود. همه بچه ها قبل از 4 بازی آخر می گفتند مگر می شود ما اینقدر زود از جام جهانی حذف شویم؟

هدیه اصلی

واقعا حیف بود اگر حذف می شدیم. ببینید چقدر ستاره در این تیم داریم. خیلی ها می گویند این بهترین نسل فوتبال ماست. بیشتر بچه ها جوان هستند، انگیزه دارند و می خواهند در جام جهانی بعدی باشند. فعلا مردم این هدیه کوچک را داشته باشند تا ان شاا... بعدا هدیه اصلی را به آنها بدهیم.

حمایت شود

از الان به بعد باید دو برابر کار کنیم. آنجا دیگر بحرین و عراق حریف ما نیستند. تیم های بزرگتری سراغ مان می آیند. باید از تیم ملی حمایت شود. باید اردوها و بازی های محبت آمیز بیشتری داشته باشیم. شهریور ماه هم مسابقات شروع می شود و باید مثل تیم های دیگر با تمام توان آماده شویم.

همه موفقیت تیم را می خواستند

همه می دانیم که بازیکنان دوست دارند بازی کنند. وقتی به آنها فرصت نرسد یا فرصت کمی برسد، ناراحت می شوند که این هم طبیعی است ولی به جرات می گویم در این 4 بازی همه با جان و دل دوست داشتند تیم ببرد، چه آنها که فیکس بازی کردند، چه آنها که کمتر فرصت داشتند یا اصلا بازی نکردند. همه با تمام وجود موفقیت تیم را می خواستند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 88524

به "هدیه اصلی بماند برای بعد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه اصلی بماند برای بعد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید