هیئت مدیره جامعه هتل ها و هتل آپارتمان های استان کرمانشاه تشکیل شد

به گزارش مهسان بلاگ، نخستین گردهمایی تشکل های حرفه ای جامعه هتل ها و هتل آپارتمان ها استان کرمانشاه صبح امروز شنبه 16 آذر 98 در محل هتل پارسیان برگزار و با رأی گیری اعضای نخستین هیئت مدیره آن انتخاب شدند.

هیئت مدیره جامعه هتل ها و هتل آپارتمان های استان کرمانشاه تشکیل شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کرمانشاه علی صابر سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه در این گردهمایی گفت: این استان از دیرباز یکی از دروازه های غرب کشور بوده و مهمان پذیری و مهمان نوازی مردمان آن در کشور مثال زدنی است.

او اضافه کرد: تشکیل چنین مجمع و تشکلی با انتخاب اعضای فعال می تواند حس مطالبه گری منطقی و اصولی را در بین فعالان حوزه گردشگری که بخشی از آن را مجموعه هتل داران و مدیران واحدهای اقامتی تشکیل می دهند، بیشتر کند، همچنین این افراد می توانند با قابلیت های ذاتی که دارند با طراحی و برنامه ریزی رویدادهای گردشگری و جشنواره های هنری و ورزشی، سفیران فرهنگی استان شوند و موتور محرک صنعت گردشگری باشند.

صابر توضیح داد: معاونت گردشگری استان پایگاه این تشکل خواهد بود و با تشکیل و ساماندهی آن می توانیم مطالبات، مسائل و برنامه های منطقی خود را تدوین و به نحو مطلوب به وسیله این اداره کل پیگیری کنیم.

سرپرست معاونت گردشگری کرمانشاه بیان نمود: در معرفی جاذبه های گردشگری استان باید کوشا و در کشور حضور فعال داشته باشیم، این مهم نه تنها هزینه بر نیست بلکه سرمایه گذاری است که با برنامه ریزی و تقویم رویداد و جشنواره های سالیانه می توان به شکل زنجیره ای با همکاری دیگر مدیران واحدهای اقامتی، آژانس های مسافرتی و معرفی مناسب، موتور گردشگری استان را در کشور به حرکت درآوریم.

در خاتمه این گردهمایی پس از اعلام حضور نامزدهای هیئت مدیره و پس از رای گیری، اعضای اصلی و علی البدل و بازرسان این هیئت مدیره معین شدند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 28832

به "هیئت مدیره جامعه هتل ها و هتل آپارتمان های استان کرمانشاه تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مدیره جامعه هتل ها و هتل آپارتمان های استان کرمانشاه تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید