واکسن جانسون اند جانسون در ایران مجوز گرفت

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدرضا شانه ساز، رئیس سازمان غذا و دارو از صدور مجوز برای واکسن آمریکایی جانسون اند جانسون اطلاع داد و گفت: واکسن کرونای تک دوزی اسپوتنیک لایت به وسیله ایران تایید دارد.

واکسن جانسون اند جانسون در ایران مجوز گرفت

او ادامه داد: واکسن اسپوتنیک لایت در کمیته علمی واکسن آنالیز شده و مورد تایید متخصصان قرار گرفته است و کمیسیون قانونی ساخت و ورود هم به اسم بالاترین مرجع قانونی کشور در زمینه ثبت و ورود دارو و واکسن، این واکسن را آنالیز و در نهایت تایید نموده و به این واکسن مجوز مصرف اضطراری داده شده است.

رئیس سازمان غذا و دارو ادامه داد: در فضای مجازی البته اعلام شده است که واکسن اسپوتنیک لایت تنها واکسن تک دوزی تایید شده در ایران است که این طور نیست و واکسن کرونای تک دوزی جانسون و جانسون هم به اسم یک واکسن تک دوزی دیگر به تائید کمیسیون رسیده است.

واکسن جانسون اند جانسون واکسن کووید-19 است. واکسن جانسون اند جانسون به وسیله شرکت یانسن واکسینس در لیدن هلند و شرکت بلژیکی جانسن فارماسیوتیکا فراوری شده که زیرمجموعه شرکت آمریکایی جانسون اند جانسون است، ساخته شده است. واکسن جانسون اند جانسون یک واکسن تک دُزی است. واکسن جانسون اند جانسون در ایران مجوز مصرف اضطراری گرفته است.

منبع: رکنا

آخرین اخبار کرونا را در صفحه اختصاصی ویروس کرونا در خبرنگاران بخوانید.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 95986

به "واکسن جانسون اند جانسون در ایران مجوز گرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسن جانسون اند جانسون در ایران مجوز گرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید