واکنش کاربران افغانستانی به عکس های عبدالله در مقر خبرگزاری فرانسه

به گزارش مهسان بلاگ، کاربران افغان از عکس های عبدالله عبدالله در مقر خبرگزاری فرانسه انتقاد نموده و گفته اند این کار عبدالله خلاف عرف دیپلماتیک است.

واکنش کاربران افغانستانی به عکس های عبدالله در مقر خبرگزاری فرانسه

به گزارش ، عبدالله عبدالله، رئیس اجرایی دولت افغانستان روز دوشنبه 19 نوامبر برای شرکت در نشست سازمان همکاری و توسعه اقتصادی اروپا وارد شهر پاریس فرانسه شد و روز چهارشنبه 21 نوامبر از مقر ساختمان خبرگزاری فرانسه دیدن کرد.

عبدالله در حاشیه ای این نشست به دفتر مرکزی خبرگزاری فرانسه رفته و در آتلیه عکاسی این خبرگزاری عکس های مختلف با ژست های متقاوت گرفته است. پس از آن که دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی افغانستان، عکس های وی را در صفحه رسمی فیسبوکش گذاشت، با واکنش های تند کاربران افغان روبرو شد.

بسیاری از کاربران افغان از عکس های عبدالله عبدالله با ژست های متفاوت انتقاد نموده و گفته اند این کار عبدالله خلاف عرف دیپلماتیک است.

برخی از کاربران افغان نوشته اند که عبدالله عبدالله برای انتخابات آینده ریاست جمهوری آمادگی گرفته و در این استدیوی عکاسی، عکس های انتخاباتی گرفته است.

اما دفتر مطبوعاتی ریاست اجرایی افغانستان در این باره گفته است: آقای عبدالله بعد از مصاحبه با خبرگزاری فرانسه به تقاضای خبرگزاری فرانسه به استودیوی عکاسی این خبرگزاری رفت و آقای جویل سگیت یکی از عکاسان مشهور این خبرگزاری از رئیس اجرائی عکس گرفت.

در این اعلامیه ادامه داده است: شخصیت های مشهور دنیا چون روسای جمهوری، دبیرکل سازمان ملل و هنرمندان به این استودیو عکاسی دعوت شده اند و آقای سگیت از آن ها عکس گرفته است.

جوئل سگیت هم در صفحات رسمی اش در توئیتر و اینستاگرام عکس های عبدالله عبدالله، رئیس اجرائی دولت افغانستان را منتشر نموده است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 3088

به "واکنش کاربران افغانستانی به عکس های عبدالله در مقر خبرگزاری فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش کاربران افغانستانی به عکس های عبدالله در مقر خبرگزاری فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید