ویسی: معادله صعود پیچیده است ولی می جنگیم تا لیگ فزونی شویم، نباید مغرور شویم

به گزارش مهسان بلاگ، سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم آباد معادله صعود به لیگ برتر را پیچیده دانست و گفت او و شاگردانش برای صعود به این رقابت ها خواهند جنگید.

ویسی: معادله صعود پیچیده است ولی می جنگیم تا لیگ فزونی شویم، نباید مغرور شویم

عبدالله ویسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی تیمش برابر رایکای بابل گفت: بعد از بازی با آرمان گهر، خیلی خوب توانستیم ریکاوری کنیم و خودمان را آماده بازی با رایکا کردیم. می دانستیم بازی آسانی نداریم و باید تحت هر شرایطی سه امتیاز را بگیریم تا فرایند خوب گذشته را ادامه دهیم. ما در مجموع فوتبال هوشمندانه ای را انجام دادیم و خدا را شکر می کنم که در این موقعیت حساس سه امتیازی باارزش گرفتیم.

وی همچنین در مورد نتایج خوب خیبر در نیم فصل دوم و اینکه تیمش در خاتمه هفته بیست وپنجم به رده ششم صعود کرده است، شرح داد: ما در نیم فصل دوم هدف گذاری جدیدی را برای خودمان ترسیم کردیم و از لحاظ امتیازگیری در نیم فصل دوم هم در صدر جدول قرار داریم. خوشبختانه جو تیم خوب است و باید از مدیران باشگاه هم تشکر کنم که آرامش خوبی را در تیم ایجاد کرده اند. همینطور از بازیکنان هم تشکر می کنم که تلاش می کنند تا یک کار مهم و بزرگ را انجام دهیم.

ویسی راجع به اختلاف شش امتیازی خیبر خرم آباد با صدر جدول و اینکه چقدر نسبت به صعود تیمش به لیگ برتر خوش بین است، گفت: صعود به لیگ برتر اصلاً آسان نیست، نه برای ما و نه برای تیم های دیگر. شما می بینید که 10 تیم دنبال صعود به لیگ برتر هستند و فاصله امتیازها هم طوری است که همه امیدوارند. معادله صعود در این شرایط پیچیده است و نمی توان چیزی را پیش بینی کرد، ولی اتفاق مثبت برای تیم ما این است که فرایند خوبی در نیم فصل دوم داشتیم و بازیکنان انگیزه بالایی برای رقم زدن یک اتفاق بزرگ دارند.

سرمربی خیبر خرم آباد شرح داد: دوست داریم هواداران خیبر را خرسند کنیم و مسئله مهم این است که در بازی های بعدی باید بیشتر تلاش کنیم و کمترین اشتباه را داشته باشیم. ما بابت نتایج خوب مان در نیم فصل دوم نباید مغرور شویم، چون هنوز کار اصلی باقی مانده و نتیجه دریافت در بازی های باقیمانده بسیار حائز اهمیت است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 89383

به "ویسی: معادله صعود پیچیده است ولی می جنگیم تا لیگ فزونی شویم، نباید مغرور شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ویسی: معادله صعود پیچیده است ولی می جنگیم تا لیگ فزونی شویم، نباید مغرور شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید