پرسپولیس بدون مهاجم و تصاحب دومین خط حمله برتر نیم فصل

به گزارش مهسان بلاگ، پرسپولیس باز هم مثل چند بازی اخیر خود بدون حضور مهاجم تخصصی در ترکیب مقابل گل گهر به میدان رفت و توانست با 5 گل حریف پرقدرت خود را درهم بشکند.

پرسپولیس بدون مهاجم و تصاحب دومین خط حمله برتر نیم فصل

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی در بازی امروز مقابل گل گهر سیرجان مثل بازی قبلی مقابل پیکان نه از مهدی عبدی و آرمان رمضانی در ترکیب اصلی بهره برد و نه از آریا برزگر. او حتی کنعانی زادگان رهایی یافته از بند مصدومیت را روی نیمکت نشاند تا آرمان رمضانی از لیست 18 نفره هم خط بخورد. در عوض وحید امیری و امید عالیشاه بودند که به عنوان مهاجم در ترکیب حضور داشتند تا نقش گلزنی را برعهده بگیرند. در این میان اگرچه وحید امیری پیروز به گلزنی نشد، اما امید عالیشاه در دقیقه 59 برای سرخ پوشان گلزنی کند.

موضوع زمانی جالب می گردد که گل محمدی از این ترکیب در بازی با سپاهان، مس رفسنجان و پیکان نیز استفاده کرد که در هر سه بازی با کلین شیت همراه بود. پرسپولیس در ملاقات مقابل مس رفسنجان و پیکان پیروز به کسب پیروزی های خفیف شد، اما مقابل سپاهان نتوانست چندان پیروز عمل کند.

اما بی شک اوچ کار پرسپولیس در بازی امروز مقابل گل گهر بود. گل محمدی باز هم از ترکیب بدون مهاجم بهره برد، اما جالب این که همین ترکیب بدون مهاجم پرسپولیس بسیار پیروز عمل کرد و توانست تیم پرقدرت گل گهر را در خانه اش با 5 گل شکست دهد.

حال پرسپولیس با 21 گل زده دومین خط حمله برتر لیگ را بعد از سپاهان دراختیار دارد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 77905

به "پرسپولیس بدون مهاجم و تصاحب دومین خط حمله برتر نیم فصل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس بدون مهاجم و تصاحب دومین خط حمله برتر نیم فصل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید