پیشنهاد سفیر چین به ایران برای جذب گردشگران چینی

به گزارش مهسان بلاگ، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای منتشر شده، پیشنهاد سفیر چین به ایران برای جذب گردشگران چینی مطرح شده است.

پیشنهاد سفیر چین به ایران برای جذب گردشگران چینی

سفیر چین در ملاقات با معاون گردشگری ایران گفت: اسکی و خطوط راه آهن در ایران برای گردشگران چینی جذابیت دارد.

علی اصغر شالبافیان در ملاقات با چنگ هوا، سفیر کشور چین در ایران با تاکید بر نزدیکی فرهنگی و تاریخی دو کشور و تشریح ظرفیت های گردشگری، بسترهای مستعد همکاری را آنالیز کردند.

در این ملاقات معاون گردشگری با اشاره به اینکه با هدف توسعه روابط گردشگری دو کشور، برنامه اجرایی فعالیت در بازار چین به وسیله دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت تهیه شده است، سرفصل های سرمایه گذاری، آموزش و تبلیغات را از اصلی ترین رئوس آن برشمرد.

سفیر چین در ایران نیز ظرفیتهایی چون بستر مساعد ورزش اسکی و نیز جذابیت های خطوط راه آهن ایران را از جمله جذابیت های مورد توجه چینی ها دانست و تمرکز بر علاقمندی گردشگران چینی را راهی به سوی جذب آنها و آشنایی با جمهوری اسلامی ایران به عنوان مقصدی مورد توجه ذکر کرد.

چین یکی از اصلی ترین بازارهای هدف گردشگری ایران است؛ پیش از کرونا تعاملات گسترده تری با لغو ویزا یکطرفه ایران برای جذب گردشگران چینی شروع شده بود که با شیوع کووید 19 متوقف شد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: همگردی
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 107969

به "پیشنهاد سفیر چین به ایران برای جذب گردشگران چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد سفیر چین به ایران برای جذب گردشگران چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید