کاخ سفید در انتشار متن گفتگوی ترامپ و زلنسکی تقلب نموده است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از ایندیپندنت، طبق شهادت سرهنگ دوم الکساندر ویندمن، کارشناس ارشد شورای امنیت ملی در حوزه اوکراین، در متن کتبی تماس تلفنی بین دونالد ترامپ و رئیس جمهور اوکراین که توسط کاخ سفید ارائه شده کلمات و عبارات مهمی حذف شده است.

کاخ سفید در انتشار متن گفتگوی ترامپ و زلنسکی تقلب نموده است

سرهنگ دوم ویندمن در این رابطه گفت: از متن مکالمات، ادعای ترامپ مبنی بر وجود گفتگوی ضبط شده جو بایدن در خصوص فساد در اوکراین، حذف شده است. مورد دیگری که از این متن حذف شده اشاره ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین، به شرکت بوریسما هولدینگز است.

این شرکت، هانتر بایدن، پسر جو بایدن را در هیئت مدیره خود استخدام نموده بود.

این در حالی است که روز گذشته دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه با واشنگتن اگزماینر با اشاره به پرونده اوکراین گیت و استیضاح خود مدعی شد: اینها همه به خاطر مکالمه تلفنی است که مکالمه خوبی هم بود. یک وقتی، می نشینم؛ شاید هم در یک برنامه زنده تلویزیونی و رونوشت این مکالمه را قرائت می کنم تا مردم آن را بشنوند.

وی اضافه کرد: همه می دانند که کار اشتباهی انجام نداده ام و به هر حال اتهامات علیه من در مقایسه با آنچه به 3 رئیس جمهوری اسبق آمریکا شامل بیل کلینتون، ریچارد نیکسون و اندرو جانسون نسبت دادند؛ ناچیز است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 24830

به "کاخ سفید در انتشار متن گفتگوی ترامپ و زلنسکی تقلب نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاخ سفید در انتشار متن گفتگوی ترامپ و زلنسکی تقلب نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید