کارکردن با دنیزلی برای هر بازیکنی لذت بخش است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مسیح زاهدی در حاشیه اردوی تراکتور در ترکیه درباره شرایط این تیم گفت: خداراشکر تا کنون تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و وضعیت بدنی مان روز به روز بهتر می گردد. امیدوارم تا آغاز مسابقات، بتوانیم به شرایط ایده آل برسیم.

کارکردن با دنیزلی برای هر بازیکنی لذت بخش است

وی در مورد اردوی ارضروم و کمپ پولات ریزورت بیان نمود: باشگاه تراکتور برای اردوی پیش فصل، محلی را در نظر گرفته که برای آمادگی جسمانی می تواند بسیار خوب باشد و با توجه به امکانات بالای این کمپ، می توانیم به خوبی آماده مسابقات شویم.

زاهدی در مورد دنیزلی گفت: آقای دنیزلی سابقه کسب چند قهرمانی با تیم های سطح اول ترکیه را در کارنامه دارد. تیم های تحت راهنمایی وی، همواره خوب فوتبال بازی می نمایند و کار کردن با چنین مربی برای هر بازیکنی آرزوست و بسیار لذت بخش است.

مدافع تراکتور اعلام کرد: شرایط روحی تیم بسیار خوب است. امیدوارم با جذب چند بازیکن خوب، کامل تر شویم و با آمادگی بالاتری، فصل را شروع کنیم.

زاهدی تاکید نمود: طرفداران پرشور تراکتور در جهان هم معروف هستند و همه می دانند که تراکتور چه طرفداران پرشوری دارد. این موضوع وظیفه ما را سنگین تر می نماید و امیدوارم با کسب نتایج خوب و رسیدن به عنوان قهرمانی، بتوانیم جواب زحماتشان را بدهیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 12236

به "کارکردن با دنیزلی برای هر بازیکنی لذت بخش است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارکردن با دنیزلی برای هر بازیکنی لذت بخش است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید