کارگاه آموزشی سینما با خنده همراه شد، علاقه جن میلر به زبان فارسی

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، کارگاه پردازش یک طرح 150 کلمه ای جن میلر صبح امروز دوشنبه 7 اردیبهشت برگزار گردید. در این کارگاه که با استقبال علاقمندان روبرو شد جمعی از کارگردانان و نویسندگان جوان سینمای ایران حضور داشتند.

کارگاه آموزشی سینما با خنده همراه شد، علاقه جن میلر به زبان فارسی

در ابتدا قرار بود این کارگاه از ساعت 8 صبح برگزار گردد ولی به علت تاخیر در پرواز تهیه کننده کانادایی، این کارگاه از ساعت 10 شروع شد و حضور علاقمندان از ساعات ابتدایی برای حضور در این کارگاه از نکات قابل تامل بود.

برخلاف برآورد مردم که معتقد بودند این تهیه کننده به علت سفر خسته خواهد بود، وی به محض رسیدن به سالن برگزاری کارگاه با جملات انگلیسی و جنب و جوش بالای خود مردم را به خنده وا داشت.

جن میلر ترجیح داد به صورت ایستاده و در پایین سن صحبت های خود را شروع کند.

نیمی از حاضران در سالن مسلط به زبان انگلیسی بودند که خواهان برگزاری نشست به زبان انگلیسی شدند تا زمان برای تجربه صحبت های میلر اتلاف نگردد، اما این موضوع با مخالفت سایر حاضران روبرو شد.

این تهیه کننده کانادایی صحبت های خود را با معرفی رزومه کاری خود شروع کرد. در حین برگزاری کارگاه او باز هم با حرکات خود حاضران در سالن را به خنده واداشت.

میلر در بخشی از صحبت های خود سوالاتی را از حاضران پرسید که تعیین شد اکثر مخاطبان کارگردان، نویسنده و تهیه کننده هستند. همین موضوع باعث شده بود که حاضران به طور مکرر سوالات تخصصی خود را از میلر بپرسند. میلر هم خواهان این بود که در هر کجای صحبت های او ابهامی وجود داشت از او بپرسند.

در ادامه این صحبت ها بحث به سمت و سوی تخصصی شدن رفت و دو طرف از اصطلاحات تخصصی استفاده می کردند.

از نکات جالب دیگر این بود که او به آموزش زبان فارسی علاقمند شده بود و ضمن گفتن کلماتی مانند ببخشید و ممنون و پرسیدن معانی کلماتی فارسی از مردم اشتیاق خود را نشان داد.

در بین این نشست با توجه به این که بیشتر علاقمندان حاضر مسلط به زبان انگلیسی بودند، گاه از مترجم برنامه اشکالاتی را می دریافتد و این کار منجر به برعهده دریافت ترجمه صحبت های میلر از طریق مسئول برگزاری برنامه شد، در عین حال حاضران نیز گاه به ترجمه صحبت های میلر یاری می کردند.

با این کار شوخی های میلر با مسئول برگزاری ادامه پیدا کرد و باعث شد این کارگاه آموزشی با طنز و خنده همراه باشد.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 19939

به "کارگاه آموزشی سینما با خنده همراه شد، علاقه جن میلر به زبان فارسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزشی سینما با خنده همراه شد، علاقه جن میلر به زبان فارسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید