کمیک جدید گاد آو وار قصه سفر کریتوس از یونان به نورس را تعریف می کند

به گزارش مهسان بلاگ، به تازگی دارک هورس کمیکس، ناشر معروف کتاب های مصور، از مجموعه کمیک جدیدی در رابطه با بازی خدای جنگ پرده برداری کرده است. داستان این مجموعه که یکی از قسمت های آن به صورت رسمی عرضه شده، الهام گرفته از جدیدترین بازی گاد آو وار است که در سال 2018 منتشر شد. این مجموعه کمیک قرار است برخی از راز ها و ابهامات بازی را برطرف کند.

کمیک جدید گاد آو وار قصه سفر کریتوس از یونان به نورس را تعریف می کند

هرچند داستان این قسمت از بازی خدای جنگ بسیاری را شگفت زده و هیجان زده کرد، اما از آن سو ابهام های زیادی را هم برای طرفداران ایجاد کرد. یکی از بزرگ ترین ابهام هایی که برای طرفداران ایجاد شد و سازندگان بازی پاسخ آن به زمان دیگری موکول کردند، این پرسش بود که کریتوس چگونه از یونان به اسکاندیناوی رفته و در این بازه چه اتفاقاتی رخ داده است؟ این کتاب مصور (کمیک) جدید که با نام Fallen God معرفی شده و تا به امروز شماره اول آن منتشر شده است، قرار است به بازه زمانی پس از خاتمه بازی خدای جنگ 3 و قبل از شروع قسمت اخیر بپردازد.

در اواخر 2018، انتشارات دارک هورس یک مجموعه کمیک 4 قسمتی را از بازی خدای جنگ 2018 منتشر کرد که داستان آن اثر هم پیش درآمدی برای بازی اصلی به حساب می آمد. در آن مجموعه کمیک، شاهد ماجراهای شروعین کریتوس و آتریوس در جهان اساطیر نورس بودیم. با این حال، به نظر می رسد که در این مجموعه کمیک جدید قرار است به کمی عقب تر بازگردیم و دقیقاً ماجرا و سرنوشت کریتوس پس از کشتن زئوس در خاتمه خدای جنگ 3 را بخوانیم تا بلکه یکی از رازهای مهم مجموعه تعیین شود.

گروهی که عهده دار نوشتن کمیک منتشر شده در سال 2018 بوده اند، دوباره به هم ملحق شده اند تا این کمیک را بنویسند. کریس رابرسون (Chris Roberson) به عنوان نویسنده و تونی پارکر (Tony Parker) به عنوان تصویرگر این مجموعه کمیک را هدایت خواهند کرد. همچنین دن جکسون (Dan Jackson)، جان راشل (John Roshell) و دیو راپوزا (Dave Rapoza) از دیگر عوامل این مجموعه کمیک هستند.

در صفحه رسمی این کمیک نوشته شده است:

  • کارگردان گاد آو وار: قسمت بعدی هر وقت آماده بود عرضه می شود

اولین شماره این کمیک، در تاریخ 10 مارس 2021 (20 اسفند) و در قالب 32 صفحه منتشر شد. به نظر می رسد که سونی قصد دارد طرفداران این بازی را رفته رفته برای قسمت بعدی بازی گاد آو وار مهیا سازد. سال گذشته در جریان یکی از رویدادهای رسمی سونی، قسمت بعدی این بازی رسماً معرفی شد. اگرچه نام رسمی دنباله بازی را نمی دانیم اما در تیزر معرفی بازی، اشاره ای به نام رگناروک صورت گرفت. در تیزر معرفی بازی اعلام شده بود که قسمت بعدی گاد آو وار در سال 2021 میلادی منتشر خواهد شد اما همه شواهد به گونه ای است که احتمال وقوع این قضیه بسیار کم است و به نظر می رسد که طرفداران این بازی نباید به عرضه آن در سال جاری امید زیادی داشته باشند؛ مگر آنکه استودیو سانتا مونیکا بتواند همه را غافل گیر کند.

منبع: Gamespot

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 79307

به "کمیک جدید گاد آو وار قصه سفر کریتوس از یونان به نورس را تعریف می کند" امتیاز دهید

1 کاربر به "کمیک جدید گاد آو وار قصه سفر کریتوس از یونان به نورس را تعریف می کند" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمیک جدید گاد آو وار قصه سفر کریتوس از یونان به نورس را تعریف می کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید