گفت وگوی تسنیم با بازیکن متخلف فوتسال؛ برمشوری: با 10 میلیون کارت خاتمه خدمت گرفتم

به گزارش مهسان بلاگ، بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال ایران که با کارت خاتمه خدمت جعلی بازی می کرد، گفت که با پرداخت 10 میلیون تومان کارت خاتمه خدمتش را گرفته است.

گفت وگوی تسنیم با بازیکن متخلف فوتسال؛ برمشوری: با 10 میلیون کارت خاتمه خدمت گرفتم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، میثم برمشوری بازیکن پیشین تیم ملی فوتسال و باشگاه ارژن شیراز به دلیل استفاده از کارت خاتمه خدمت جعلی از سوی کمیته اخلاق تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات محروم شد.

برمشوری درباره این اتفاق به خبرنگار خبرنگاران گفت: واقعاً از جعلی بودم کارت خاتمه خدمتم تا سال جاری بی خبر بودم. برای من جای تعجب دارد چه کسانی پیگیر کارم بودند و زودتر از خودم متوجه جعلی بودن کارت خاتمه خدمتم شدند و این موضوع را به سازمان لیگ هم اطلاع دادند. حتی وقتی به کارت من ایراد گرفتند، گفتم استعلام آن را بگیرید و از کارت خودم مطمئن بودم. واقعاً دَم آن هایی که این همه پیگیر بودند گرم.

نمی دانستی کارت خاتمه خدمتت جعلی است؟ وی در پاسخ به این پرسش گفت: به خدا نمی دانستم. چند سال پیش آشنایی داشتم که 10 میلیون به او پول دادم و کارت خاتمه خدمت را برای من آورد. دقیقا مثل الان که با پول می گردد خدمت سربازی را خرید.

برمشوری در مورد مدت محرومیتش از سوی کمیته اخلاق و زمان حضورش در این کمیته، توضیح داد: هنوز هیچ نامه ای به من نداده اند اما نامه ای به هیئت فوتبال استان فارس داده اند تا اطلاع ثانوی محروم هستم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با کارت خاتمه خدمت جعلی مسئله ای برای صدور پاسپورت و همراهی تیم ملی در اردوهای خارجی نداشته، گفت: خیر! من پاسپورت داشتم و راحت با تیم ملی به سفر می رفتم. درست بودن کارت خاتمه خدمت با پاسپورت است، یعنی وقتی من پاسپورت دارم دیگر کارت خاتمه خدمتم مسئله ای نداشت.

برمشوری در خاتمه در پاسخ به این پرسش که چند فصل با کارت خاتمه خدمت جعلی در لیگ برتر بازی نموده است، به خبرنگاران گفت: فصل کنونی، سال ششمی است که من در لیگ بازی می کنم. واقعاً نمی دانم چه بگویم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2013

به "گفت وگوی تسنیم با بازیکن متخلف فوتسال؛ برمشوری: با 10 میلیون کارت خاتمه خدمت گرفتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی تسنیم با بازیکن متخلف فوتسال؛ برمشوری: با 10 میلیون کارت خاتمه خدمت گرفتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید