گلکسی نوت 10 سامسونگ از سنسور سه بعدی بهره می برد

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش رسانه های کره ای، گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ از سنسور سه بعدی ToF بهره می برد. در حال حاضر، مدل 5G گلکسی اس 10 (در پنل پشتی و جلویی) و گلکسی A80 دارای چنین سنسورهایی هستند. این قطعات معمولا برای بهبود حالت بوکه، اپلیکیشن های واقعیت افزوده و تشخیص چهره به کار گرفته می شوند.

گلکسی نوت 10 سامسونگ از سنسور سه بعدی بهره می برد

شرکت کره ای KOLEN که عمدتا در زمینه ساخت لنز فعالیت می نماید، قرار است 21.6 میلیون دلار برای ساخت کارخانه های جدید در ویتنام سرمایه گذاری کند تا ظرفیت فراوری لنز خود را از 13 میلیون عدد به 25 میلیون برسد. از آنجایی که سامسونگ بیش از نیمی از گوشی های خود را ویتنام فراوری می نماید، این شرکت هم تصمیم گرفته در این کشور کارخانه جدید خود را تاسیس کند.

بر اساس رندرهایی که از گلکسی نوت 10 منتشر شده، این سنسور تنها در مدل پلاس تعبیه می گردد زیرا مدل معمولی از دوربین سه گانه بهره می برد. همچنین بر اساس بعضی از شایعات، احتمال تعبیه دو سنسور ToF در مدل پلاس وجود دارد که این یعنی در پنل پشتی و جلویی شاهد چنین سنسوری خواهیم بود. البته از آنجایی که دوربین سلفی در حفره نمایشگر کوچکی قرار گرفته است، فعلا نمی توان با قاطعیت در خصوص وجود سنسور ToF در کنار دوربین سلفی اظهارنظر نکرد. شاید هم سامسونگ برای مدل 5G نوت 10 در پنل جلویی از چنین سنسوری استفاده کند. در هر صورت برای دستیابی به اطلاعات قطعی، باید تا زمان معرفی این گوشی یعنی 17 مرداد صبر کنیم.

منبع: GSM Arena

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 11810

به "گلکسی نوت 10 سامسونگ از سنسور سه بعدی بهره می برد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی نوت 10 سامسونگ از سنسور سه بعدی بهره می برد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید