گوشی نوبیا رد مجیک 6 در 5 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، برند نوبیا، در آستانه راه اندازی گوشی های رد مجیک 6 در تاریخ 4 مارس برابر با 14 اسفند ماه است. انتظار می رود این مجموعه دارای گزینه های پرو و وانیل باشد و متعاقباً تأیید شد که دارای قابلیت شارژ سریع 120 وات است.

گوشی نوبیا رد مجیک 6 در 5 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ می گردد

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، امروز، مدیر عامل این برند چینی فاش کرد نوبیا رد مجیک 6 با شارژر مناسب در جعبه عرضه می گردد و به کاربران امکان می دهد تلفن هوشمند خود را در عرض 5 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ نمایند.

وی شرح داد که اگرچه بعضی از شرکت ها یا به هیچ وجه شارژر اضافه نمی نمایند یا آداپتور کندتری را در جعبه خرده فروشی قرار می دهند، اما در خصوص رد مجیک 6 پرو، اینگونه نخواهد بود و شامل یک یک شارژر معمولی GaN است که کوچکتر، سبک تر و کارآمدتر است و یک کابل USB-C در کنار آن واقع شده است.

این مدیر اجرایی همچنین شرح داد که تیم وی اقدامات احتیاطی را انجام داده است تا تلفن بیش از حد گرم نگردد و باتری را خراب نکند. یک صفحه گرافیت وجود دارد که به شارژ سریع یاری می نماید و یک الکترولیت که از انرژی جنبشی برای توزیع سریعتر شارژ در داخل گوشی بازی استفاده می نماید.

همچنین، طراحان یک قاب تقویت شده برای باتری قرار داده اند، بنابراین حتی در صورت عدم عملکرد آن، بقیه قسمت های داخلی گوشی سالم باقی می مانند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: انتخاب
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 78084

به "گوشی نوبیا رد مجیک 6 در 5 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نوبیا رد مجیک 6 در 5 دقیقه از 0 تا 50 درصد شارژ می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید