گیتی پسند به دنبال بردی روحیه بخش پیش از عزیمت به ویتنام

به گزارش مهسان بلاگ، لیگ برتر فوتسال از فردا (آدینه) با یک دیدار بین گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری وارد هفته چهارم می گردد.

گیتی پسند به دنبال بردی روحیه بخش پیش از عزیمت به ویتنام

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران پویا، لیگ برتر فوتسال از ساعت 18 فردا (آدینه) با برگزاری یک دیدار شروع می گردد. گیتی پسند که قرار است برای حضور در مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا، روز دوشنبه ایران را به مقصد ویتنام ترک کند، روز آدینه دیدار خود را برگزار می نماید، آن هم مقابل شهروند ساری تیمی که نتایج قابل قبولی در این سه هفته کسب نموده است.

شهروند ساری که به علت مسائل اقتصادی، زمزمه هایی حتی مبنی بر کناره گیری این تیم از لیگ برتر به گوش می رسید، پنج امتیاز از سه دیدار قبلی خود کسب نموده و در رده چهارم جدول جاى دارد. گیتی پسند هم با ملی پوشان خود از دو بازی که به میدان رفتند، به دو پیروزی رسیدند. البته سازمان لیگ فوتسال هفته گذشته در حکمی، گیتی پسند را فاتح بازی برگزار نشده مقابل هیئت فوتبال قم در هفته نخست دانست که با این حساب، مدافع عنوان قهرمانى لیگ برتر را باید با 9 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به مس سونگون، صدرنشین لیگ برتر بدانیم.

پیروزی در خانه شهروند می تواند گیتی پسند را با روحیه ای مضاعف به مسابقات فوتسال قهرمانی باشگاه های آسیا و جدال برای کسب قهرمانی این رقابت ها بفرستد، مسابقاتی که گیتی پسند در آن، یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در کارنامه دارد و می تواند با کسب جام قهرمانی این دوره، پازل موفقیت های فوتسال کشورمان در مسابقات آسیایی و جهانی دو سال اخیر را کامل کند.

سایر دیدارهای این هفته، روز سه شنبه هفته آینده برگزار می گردد که برنامه این دیدارها به توضیح زیر است:

آدینه - 96، 4، 23

شهروند ساری - گیتی پسند اصفهان

سه شنبه - 96، 4، 27

پارسیان شهر قدس - ارژن شیراز

آتلیه طهران قم - فرش آرای مشهد

تأسیسات دریایی - مقاومت البرز

مقاومت قرچک - مس سونگون

آذرخش بندرعباس - هیئت فوتبال قم

شهرداری ساوه - حفاری اهواز

منبع: تسنیم
انتشار: 9 مهر 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 16164

به "گیتی پسند به دنبال بردی روحیه بخش پیش از عزیمت به ویتنام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گیتی پسند به دنبال بردی روحیه بخش پیش از عزیمت به ویتنام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید