یلی: امیدوار نه، باید به المپیک صعود کنیم، تیم ملی جای شوخی نیست

به گزارش مهسان بلاگ، پوریا یلی بازیکن جوان تیم ملی والیبال ایران، در حاشیه اردوی آماده سازی ملی پوشان برای مسابقات انتخابی المپیک صحبت های جالبی را بیان کرد.

یلی: امیدوار نه، باید به المپیک صعود کنیم، تیم ملی جای شوخی نیست

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پوریا یلی در گفت وگو با سایت فدراسیون والیبال، درباره شرایط اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور قدرتمند در مسابقات انتخابی المپیک 2020، گفت: ما در لیگ هفته ای دو بازی فشرده داشتیم و در حال سفر به شهرهای مختلف برای برگزاری مسابقه بودیم. این فشردگی، باعث شده بود تا فشار زیادی را از نظر بدنی تحمل کنیم. از طرفی اردوی تیم ملی هم با یک فشار مناسب آغاز شد و موجب شد تا بدن بازیکنان با یک شوک بسیار خوب روبرو گردد و دوباره به شرایط خوبمان برگردیم. هفته اول، بدن بازیکنان به اصطلاح کمی پایین بود ولی در این هفته، کاملا تعیین است که بازیکنان آماده هستند.

وی درباره شانس تیم ملی برای صعود به المپیک هم گفت: ما با تمام قدرت برای رقابت های انتخابی المپیک که در چین برگزار می گردد، آماده می شویم. نمی گویم امیدوار به صعود هستیم بلکه می گویم باید به المپیک صعود کنیم. آرزوی همه ایرانیان صعود به المپیک است. آرزوی من به عنوان یک بازیکن هم، بازی کردن در المپیک است.

یلی در پاسخ به این سوال که شرایط خودش چگونه است، اعلام کرد: خدا را شکر ایگور کولاکوویچ در مسابقاتی که سال جاری داشتیم، بیش تر به من اعتماد کرد و توانستم خود را در عرصه بین المللی نشان دهم. امیدوارم و کوشش می کنم که این فرایند را بهتر بتوانم ادامه دهم. در ادامه اردو، با اضافه شدن لژیونرها می توانیم به ترکیب خوبی برسیم و با قدرت راهی مسابقات شویم.

این بازیکن تیم ملی والیبال در سرانجام و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بازیکنان هم سن من، به تیم ملی دعوت شده اند. چرا که این بستر خوبی برای رقابت ایجاد می نماید تا بدانیم تیم ملی جای شوخی نیست و جای رقابت جدی است. اگر یک جایی یک ثانیه کم بگذارید، ضرر می کنید. مطمئنا تیم ملی هر زمان به من احتیاج داشته باشد، با تمام وجود برای این تیم می جنگم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 29854

به "یلی: امیدوار نه، باید به المپیک صعود کنیم، تیم ملی جای شوخی نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلی: امیدوار نه، باید به المپیک صعود کنیم، تیم ملی جای شوخی نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید