10 باغ و پارک فوق العاده برجسته

به گزارش مهسان بلاگ، هنر طراحی پارک‌ها و باغ‌ها تاریخچه طولانی دارد . یک فضای تفریحی , به ویژه در شهرها , طبیعت را با رویکرد زیبایی‌شناختی طراح ترکیب می‌کند . ببینید چه مکان‌های تفریحی دیدنی برای شهره‌ای مختلف باید یک‌بار در آنجا ارائه و بازدید کنید .

10 باغ و پارک فوق العاده برجسته

ژان وال ژان در انگلستان ,
عمارت کلاه‌فرنگی شامل باغ‌های نه فقط باغ‌ها , بلکه یک عمارت و یک روستا است که زمانی متعلق به بارونها است . طراحی املاک قرن بیستم منعکس‌کننده اساطیر یونان باستان است : معابد هرکول و آپولون , دریاچه‌ای مصنوعی و سبک یونانی دوران برجسته را احیا می‌کند . اما احساس آرام هاله باقی می‌ماند .
هلند , باغ , هلند , هلند .
گفته می‌شود این باغ جایی بود که در آن پرورش دهندگان ماشین‌های هایبرید جدید را نشان می‌دادند . امروز یک پذیرایی معطر و رنگارنگ برای چشمان بازدیدکنندگان است .
ارزش باغ‌های آبیاری , تگزاس , ایالات‌متحده آمریکا
یک فواره سه‌طبقه , مراحلی دارد که می‌توانید راه بروید و از جایی که آب به یک استخر در وسط ساختمان می‌رود . به نظر می‌رسد صدای آب جاری اثر آرامش بخشی داشته باشد . علاوه بر این , بیشتر گونه‌های گیاهی در پارک در اطراف فواره رشد می‌کنند .
کنفرانس پوتسدام , آلمان
این مجتمع توسط کمیسیونی از فردریک کبیر به عنوان کاخ تابستانی او ساخته شد . کاخ کوکو واقعا باشکوه است : مجسمه‌های امپراتور روم
مینه پلیس , مینه پلیس , مینه پلیس مینه سوتا , مینه سوتا ,
این پارک تجهیزات و مجسمه‌های مختلف هنری دارد که دائما در حال تغییر هستند . قاشق معروف با یک گیلاس در بالا یک پل است . پارک نه تنها به عنوان یک فضای تفریحی بلکه به هنر شهری و معاصر نیز آموزش می‌دهد .
پارک " برت " , " برت بی " , بریتیش کلمبیا , کانادا
این باغ مشهور , مکان تاریخی ملی کانادا است و هرساله بیش از یک میلیون بازدیدکننده دارد . دیدن آن در هر زمانی از سال هیجان‌انگیز است : گل رز در تابستان , باغ ژاپنی در پاییز , در زمستان , در زمستان , باغ مرموز به نظر می‌رسد و بهار علائم تولد دوباره را نشان می‌دهد .
از کاخ و باغ عدن , اداره گمرک , فرانسه ,
فرانسوی‌ها برای باغ‌های سلطنتی خودشون خیلی معروفه . این باغ‌های زیبا و زیبا برای زیبایی جاودانه وجود دارند . درختان زیزفون با درختان زیزفون , درختان سرو , درختان لیمو و سنگی از ایتالیا همراه هستند . مسیر باغ‌ها پنج کیلومتر طول کشیده .
جنگل بامبو بنگال , کیوتو , ژاپن
ژاپنی‌ها اعتقاد دارند که بامبو در مقابل شیطان . بنابراین , بسیاری از جنگل‌های بامبو و مسیرهای پیاده‌روی در اینجا یافت می‌شوند . مسیر 400 متری از مقبره عبدالله - سو به معبد سونگ - جی می‌رسد . این خطرناک‌ترین نقطه شهر شلوغ است .
کاخ ورسای , ورسای , فرانسه
باغ‌های سلطنتی در عهد لویی چهاردهم ساخته شد . ا ? ن نشانه قدرت نهایی پادشاه ن ? ست . حتی یک ترعه ساخته شد که در آن پادشاه سوار بر قایق‌های ونیز شد . امروزه هر فانی می‌تواند باغ را ببیند و اندازه آن‌ها را تحسین کند .
ویلا استون ویلا , تیوولی , ایتالیا
این مکان یکی از هیجان‌انگیزترین باغ‌ها و مجموعه‌های فواره روی زمین است . یک صومعه قدیمی بنه در دوران رنسانس به یک ویلا تبدیل شد . طراحی این مجموعه تاثیر عظیمی بر سبک اروپایی داشت . قطعا باید یک‌بار در یک منطقه شاهد آن باشیم .

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 32

به "10 باغ و پارک فوق العاده برجسته" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 باغ و پارک فوق العاده برجسته"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید