11 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل به بهره برداری رسیده است

به گزارش مهسان بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از ابتدای سال جاری 11 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در این استان به بهره برداری رسیده است.

11 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل به بهره برداری رسیده است

به گزارش خبرنگاران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی بعدازظهر پنجشنبه 3 آبان 97 با اعلام این خبر توضیح داد: از این تعداد دو پروژه در اردبیل، چهار مورد مشکین شهر، سه مورد در سرعین، یک مورد بیله سوار، یک مورد گرمی و یک مورد در نیر به بهره برداری رسیده است.

او اضافه کرد: این پروژه ها عمدتا شامل مراکز اقامتی، مجتمع های آبدرمانی و پذیرایی بین راهی است و در عین حال پروژه های اقامتگاه های بوم گردی، زیپ لاین و پل معلق چوبی احداث شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همچنین به بهره برداری از پنج پروژه دیگر تا انتها امسال اشاره و تاکید نمود: پروژه های احداث هتل چهار ستاره در اردبیل، مجتمع آبدرمانی و محوطه گردشگری در مشکین شهر، اقامتگاه بوم گردی در گرمی و هتل آپارتمان در گرمی تا انتها سال افتتاح می گردد.

فلاحی حجم سرمایه گذاری در این پروژه ها را بالغ بر 746 میلیارد ریال مطرح کرد و اضافه کرد: ظرفیت اشتغال مستقیم این پروژه ها در مجموع 265 نفر است.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: میراث آریا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 14756

به "11 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل به بهره برداری رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 پروژه سرمایه گذاری گردشگری در اردبیل به بهره برداری رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید