3 خوراکی بسیار مقوی که با فرایند پیری مبارزه می نمایند

به گزارش مهسان بلاگ، خوراکی های مختلفی در دنیا وجود دارند که می توانند با فرایند پیری شما مبارزه نمایند، اما بین همه این خوراکی ها، 3 خوراکی وجود دارد که بیش از سایر خوراکی ها در فرایند سلامتی شما نقش دارند.

3 خوراکی بسیار مقوی که با فرایند پیری مبارزه می نمایند

به گزارش، دنیا خوراکی ها سرشار از زیبایی ها و طعم های شگفت انگیز است. در این میان بعضی خوراکی ها نقشی پررنگ در مبارزه با پیری افراد ایفا می نمایند:

آنتی اکسیدان ها و سایر پلی فنول های موجود در انگور ها سلامت قلب را تضمین می نمایند و نقشی پررنگ در کند شدن پیری دارند. مطالعات اولیه حاکی است که پلی فنول های انگور ممکن است به سلامت مغز، سلامت روده بزرگ، سلامت چشم و ... یاری کند. پلی فنول ها در هر قسمت از انگور - پوست، گوشت، و دانه ها و در انواع انگور ها از جمله قرمز، سبز و سیاه یافت می شوند.

آووکادو سرشار از اسید های چرب اشباع نشده است و این یک چیز خوب است. آووکادو حاوی چربی های ضد التهابی است که به مرطوب شدن پوست ما، به تأخیر انداختن چین و چروک ها و محافظت از افراد در برابر سموم مضر از خورشید یاری می نماید.

گردو یک میان وعده عالی است که به عنوان یکی از قوی ترین مواد مغذی ضد پیری شناخته شده است. گردو شامل چربی های اشباع نشده سالم مانند آلفا لینولنیک اسید هستند که برای قلب، مغز و پوست مفید هستند. گردو همچنین منبع بیوتین برای سلامتی پوست، ناخن و مو است.

منبع: انتخاب

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 35178

به "3 خوراکی بسیار مقوی که با فرایند پیری مبارزه می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 خوراکی بسیار مقوی که با فرایند پیری مبارزه می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید