4 زائر گرفتار شده در رودخانه گاوی مهران از مرگ حتمی نجات یافتند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (eoc) مبنی بر گرفتار شدن خودرو در مسیر سیلاب رودخانه گاوی شهرستان مهران فوری نیروهای هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

4 زائر گرفتار شده در رودخانه گاوی مهران از مرگ حتمی نجات یافتند

در پی بارش شدید باران ، گرد و خاک و مه گرفتگی شدید و سیلابی شدن رودخانه گاوی منجر به بالا آمدن سطح آب رودخانه ها شده و 4 زائر که به دلیل گم کردن مسیر خود در داخل خودرو، وسط رودخانه گرفتار شده بودند، بلافاصله و با اقدام فوری نجاتگران جمعیت هلال احمر نجات یافتند.

6 تیم عملیاتی امداد و نجات ، 4 دستگاه آمبولانس، 5 دستگاه خودروی کمکدار سبک به همراه خودروی ست نجات سریعاً در محل اعلام شده حاضر شدند و موفق به نجات این افراد شدند.

پس از کوشش طاقت فرسای تیم های عملیاتی امداد و نجات در حالی که با کاهش دید شدید بر اثر گرد و خاک و مه گرفتگی روبرو بودند با بستن کارگاه تخصصی و استفاده از طناب، 4 زائر گرفتار شده از رودخانه خروشان را به سلامت خارج و به خشکی انتقال دادند.

پس از خروج افراد از سیلاب رودخانه سریعا اقدامات اولیه درمانی برروی حادثه دیدگان انجام شد و بلافاصله توسط آمبولانس جمعیت به مرکز درمانی بیمارستان امام حسین (ع) شهر مهران جهت انجام اقدامات ثانویه منتقل شدند.

لازم به ذکر است با اشاره به بالا آمدن آب رودخانه ، گرد و خاک و مه گرفتگی شدید رودخانه گاوی شهرستان مهران و به علت بارندگی شدید در بالادست این افراد به علت شدت آب و ناتوانی برای عبور از رودخانه با شماره 112 جمعیت هلال احمر تماس گرفتند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2380

به "4 زائر گرفتار شده در رودخانه گاوی مهران از مرگ حتمی نجات یافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 زائر گرفتار شده در رودخانه گاوی مهران از مرگ حتمی نجات یافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید