HMD ماه آینده سه گوشی جدید نوکیا را معرفی خواهد نمود

به گزارش مهسان بلاگ، شرکت HMD که صاحب امتیاز برند نوکیا بوده و تمام گوشی های نوکیا در یکی دو سال اخیر توسط این شرکت ساخته و عرضه شده است، حالا وعده داده که در تاریخ 14 آذر ماه، سه گوشی جدید نوکیا را معرفی خواهد نمود. در واقع این شرکت با یک پوستر تار که تصویر سه گوشی در آن معین شده و هشتگ #ExpectMore زیر آن نوشته شده، معرفی سه گوشی را وعده داده است. مدیر محصول شرکت HMD، آقای Juho Sarvikas اطلاعات بیشتری از دستگاه هایی که قرار است معرفی گردد، اعلام نکرده است.

HMD ماه آینده سه گوشی جدید نوکیا را معرفی خواهد نمود

با بالابردن میزان روشنایی پوستر مذکور، به نظر می رسد که گوشی سمت چپ و گوشی میانی، دارای بریدگی در نمایشگرهای خود خواهند بود اما محصول سمت راست، هیچ بریدگی در نمایشگر خود ندارد. در حال حاضر انتظار داریم که گوشی نوکیا 8.1 با بریدگی نمایشگر معرفی گردد. گوشی نوکیا 7.1 پلاس نیز که در کشور چین با نام X7 فروخته می گردد، هنوز برای عرضه جهانی آماده نشده است. همچنین یک گوشی پایین رده با نام نوکیا 2.1 نیز انتظار داریم معرفی گردد که نمایشگری با بریدگی خواهد داشت.

البته انتظار هم نداشته باشید که گوشی سمت راست در این تصویر، از نمایشگری کاملا بدون حاشیه بهره مند باشد. درواقع ممکن است این تصویر متعلق به نوکیا 9 باشد که با توجه به تصاویر لو رفته از این گوشی، در بالا و پایین نمایشگر این دستگاه حاشیه وجود داشته و از این جنبه شبیه به پرچمداران سامسونگ است. البته نوکیا 9 احتمالا از سیستم دوربین پنج گانه بهره مند خواهد بود که این مورد، این گوشی را بیش از همه برای ما هیجان انگیز می نماید.

وب سایت GSMArena حدس می زند با توجه به زمان برگزاری این مراسم که در ماه دسامبر انتخاب شده، ممکن است شاهد پرچمدار نباشیم و صرفا سه گوشی میان رده جدید یا حتی گوشی هایی که پیش از این دیده ایم، برای عرضه به بازار جهانی معرفی شوند. شما در این زمینه چه فکر می کنید؟ آیا ممکن است Nokia 9 را بالاخره در تاریخ 14 آذر ماه ببینیم؟

منبع: GSMArena

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2919

به "HMD ماه آینده سه گوشی جدید نوکیا را معرفی خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "HMD ماه آینده سه گوشی جدید نوکیا را معرفی خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید