بارتومئو: پوگبا به بارسلونا نخواهد آمد

به گزارش مهسان بلاگ، رییس باشگاه بارسلونا اعلام کرد هافبک منچستریونایتد این تیم را ترک نخواهد کرد و اخبار جدایی اش تنها یک شایعه است.

بارتومئو: پوگبا به بارسلونا نخواهد آمد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، خوسپ ماریا بارتومئو در یک مصاحبه درمورد امضای قرارداد با پل پوگبا، آینده لیونل مسی و پپ گواردیولا صحبت کرد. رییس بارسلونا گفت: شایعات درباره این که ما به منچستریونایتد یری مینا و آندره گومس و مبلغی را برای جذب پوگبا پیشنهاد دادیم درست نیست. من با اد وودوارد صحبت نکردم. این ها تنها شایعات هستند. زمانی که یک باشگاه قصد فروش بازیکنش را ندارد آن را نمی فروشد. پوگبا سال های زیادی در یونایتد خواهد ماند چون باشگاه های بزرگ می خواهند بازیکنان خود را حفظ کنند.

بارتومئو درباره مسی اظهار کرد: امیدوارم او در بارسلونا به دوران بازی اش خاتمه دهد. او نمی خواهد این باشگاه را ترک کند و برنامه ما این است که مسی تک باشگاهی باشد. نمی خواهیم بازیکنان بزرگ خود را به فروش برسانیم.

رییس بارسلونا در مورد بازگشت گواردیولا به تیم کاتالانی گفت: او یک سرمربی باهوش است و همیشه درها به روی خانه اش باز است. یک روز خواندم دوست دارد در آینده در لاماسیا کار کند. به نظرم اتفاق فوق العاده ای است. زمانی که قصد داشت باشگاه را ترک کند چنین پیشنهادی به او دادیم. بازگشت او خبر بزرگی خواهد بود.

بارتومئو در ادامه به بازی در میامی اشاره کرد و گفت: اگر دو طرف با این قضیه موافقت کنند چنین اتفاقی رخ خواهد داد. به نظرم برای همه تیم های لالیگا خوب خواهد بود. همچنین از ایجاد یک لیگ اروپایی استقبال می کنم. دیدارهای پلی اف لیگ قهرمانان اروپا خیلی جذاب نیستند و یوفا می تواند به پروژه برگزاری یک لیگ فکر کند. با این حال این کار زمان می برد.

او در خاتمه به هدف بارسلونا اشاره کرد و گفت: هدف اصلی ما قهرمانی در لالیگاست اما قهرمانی در لیگ قهرمانان هدفی جذاب تر به حساب می آید. فصل گذشته در هر رقابت تنها یک شکست را تجربه کردیم و در نهایت از لیگ قهرمانان حذف شدیم. در مجموع فصل خیلی خوبی داشتیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 1892

به "بارتومئو: پوگبا به بارسلونا نخواهد آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارتومئو: پوگبا به بارسلونا نخواهد آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید