قرعه جذاب: یزدانی با تیلور، حسین خانی با باروفس

به گزارش مهسان بلاگ، قرعه جذاب و دیدنی برای کشتی گیران ایران در روز نخست جهانی؛ یزدانی در دیدار انتقامی با تیلور، حسین خانی با باروفس و هادی با ماگمدوف از آذربایجان در دور دوم، کشتی های مهم ایران در روز اول است.

قرعه جذاب: یزدانی با تیلور، حسین خانی با باروفس

به گزارش خبرنگاران ، در روز نخست مسابقات دنیای کشتی آزاد در مجارستان که فردا شروع می گردد، کشتی گیران اوزان 61، 74، 86 و 125 کیلوگرم به روی تشک می روند.

مراسم قرعه کشی این چهار وزن روز گذشته برگزار گردید و کشتی گیران ایران در این چهار وزن رقبای خود را شناختند که تقربا با قرعه سختی روبرو شدند.

در وزن 61 کیلوگرم که 23 نفر شرکت نموده اند، محمدباقر یخکشی در دور نخست با عباس رحمان اف از ازبکستان مبارزه می نماید و در صورت پیروزی بر این حریف در دور دوم با برنده کشتی میان خولیس بونه رودریگوئز از کوبا و ایوان گویدا از رومانی کشتی خواهد گرفت.

در وزن 74 کیلوگرم مصطفی حسین خانی در دور نخست مقابل دی لومائو از جزایر پالائو قرار می گیرد و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر، در دور دوم به مصاف برنده جردن باروفس قهرمان دنیا و المپیک از آمریکا و جوا از لیبریا می رود. در این وزن 32 نفر به روی باسکول رفتند.

در وزن 86 کیلوگرم که 31 نفر حضور دارند، حسن یزدانی دارنده مدال های طلای دنیا و المپیک در دور نخست به مصاف دیوید تیلور از آمریکا می رود. تیلور در جام دنیای کرمانشاه تنها شکست حسن یزدانی در 2 سال اخیر را رقم زد و یزدانی برای دریافت انتقام این شکست به روی تشک می رود.

در وزن 125 کیلوگرم پرویز هادی در دور اول به مصاف روبرت باران از لهستان می رود و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم با برنده ابراهیم سایدو از بلاروس و جمال الدین ماگومدوف از آذربایجان کشتی می گیرد. در این وزن 22 نفر حضور دارند.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2190

به "قرعه جذاب: یزدانی با تیلور، حسین خانی با باروفس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قرعه جذاب: یزدانی با تیلور، حسین خانی با باروفس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید