هنرمندان به عنوان سرمایه های کشور باید تکریم شوند

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران، داود محمدی عصر روز سه شنبه در مراسم تجلیل از نام آوران فرهنگ و هنر شهر قزوین که در دانشگاه علوم پزشکی برگزار گردید گفت: امروز اگر ایران پرآوازه ای داریم بخشی از آن مرهون وجود هنرمندانی است که آثار ارزشمندی را خلق نموده و به نسل جوان ارائه نموده اند که ماندگار گردیده است.

هنرمندان به عنوان سرمایه های کشور باید تکریم شوند

وی اضافه نمود: هیچ فعالیتی به اندازه هنر ماندگاری ندارد و باید با استفاده از هنر بتوانیم پیامهای مهم و ماندگاری را منتقل کنیم.

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی بیان نمود: امروز ایران اسلامی عظمت و عزت خود را در عرصه های مختلف در دنیا به رخ کشیده که بخشی از این افتخارات با اتکا به مفاخر و شخصیت های فرهیخته بدست امده است.

وی گفت: هنرمندان به عنوان سرمایه های ارزشمندی هستند که هنر خود را نسل به نسل منتقل نموده و در اختیار دیگران قرار می دهند و تجلیل از آنها حرکتی فرهنگی و اصیل است.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی یادآورشد: برگزاری مراسم تجلیل از بزرگان و مفاخر بیانگر روحیه قدردانی مردم از افراد تاثیرگذار خود است و این رویکرد باید ترویج گردد و تداوم یابد.

وی افزود: امروز قزوین در شعر و ادب حرف زیادی برای گفتن دارد و مهد بزرگانی است که می تواند هدایتگر دیگر جوانان باشد.

محمدی بیان نمود: وقتی از افتخارات قزوین یاد می گردد باید پشتوانه آن را هنرمندان این شهر و دیار بدانیم و جایگاهشان را حفظ کنیم.

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 765

به "هنرمندان به عنوان سرمایه های کشور باید تکریم شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرمندان به عنوان سرمایه های کشور باید تکریم شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید