گل محمدی: رفتنم به فولاد یا ذوب آهن طبیعی است

به گزارش مهسان بلاگ، به گزارش خبرنگاران ، یحیی گل محمدی، سرمربی پدیده که از بازیکنانش خداحافظی نموده، در مورد وضعیت تیم پدیده می گوید: اتفاق جدیدی نیفتاده است، قرار است جلسه ای در استانداری برگزار گردد که مسئولان پدیده، مسئولان استانی و وزارت ورزش و جوانان در آن حضور دارند، باید ببینیم خروجی این جلسه چیست و وضعیت چطور خواهد شد.تا جایی که من اطلاع دارم تمرینات فعلاً برگزار نمی گردد و تیم در حالت تعلیق است . چشم من برای حل مسائل آب نمی خورد. در این چند ماه جلسات زیادی برگزار شده و به قول هایی که دادند عمل نکردند، زیاد به این جلسات اعتقاد ندارم و نمی دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.اگر بحث واگذاری هم باشد این مسئله یک ماه، یک ماه و نیم طول می کشد، اوضاع ما برعکس جایگاهمان چندان خوب نیست و از لحاظ مدیریتی و مالی مشکل داریم .

گل محمدی: رفتنم به فولاد یا ذوب آهن طبیعی است

او اشاره ای به احتمال جدایی اش دارد: من تصمیمم را گرفته ام و با بچه های تیم هم خداحافظی نموده ام البته با آنها در تماس هستم ولی امکان کار کردن وجود ندارد، خیلی کوشش کردم و با مدیران جلسات زیادی داشتم که همه بی نتیجه ماند.در چند وقت گذشته کارمان فقط برگزاری جلسه بوده است . اگر دو تیم کم هزینه را در لیگ برتر نام ببرید یک تیم پدیده است. پول زیادی هزینه نکردیم اما اینقدر تأثیرگذار بودیم، وقتی این وضعیت را از بچه های تیم می بینم خجالت می کشم، برخی بازیکنان ما پول خرید استوک هم ندارند و از یکدیگر پول قرض می گیرند، این در شرایطی است که ما صدرنشین هستیم و این همه بی توجهی جای تعجب دارد.

سرمربی پدیده در باره احتمال حضورش در فولاد و یا ذوب آهن معتقد است: این یک اتفاق طبیعی است. من در لیگ سال جاری یک مربی موفق بودم و قطعاً برخی باشگاه ها که مشکل نتیجه گیری داشتند در مورد آنها گمانه زنی می گردد. از طرف دیگر من هم به تمرینات تیم نرفتم و این مسائل بیان می گردد. این موضوع خیلی پیچیده نیست، اگر چنین موضوعاتی مطرح گردد خیلی جای تعجب ندارد .

گل محمدی حرفهایش را اینطور ادامه می دهد: همانطور که گفتم اگر بنا به واگذاری باشد این احتیاج به یک پروسه یک ماهه دارد اما ما مسائلمان روزانه است، نمی توانیم یک ماه یا حتی یک هفته صبر کنیم. روز بازی با فولاد انتظاری از مدیران پدیده تماس گرفت و گفت ما را حمایت می نماید، ما انتظار این کار را نداشتیم ولی همین حرف باعث شد در جلسه با بازیکنان این مسئله را انتقال دهیم و آنها را خوشحال کنیم ولی در میانه راه برگشتند. مسائل ما روزانه شده و حتی رویم نمی گردد به صورت بازیکنان نگاه کنم. فعلاً به تمرین نمی روم تا یک تصمیم اساسی گرفته گردد که البته چشم من آب نمی خورد .

او در رابطه با کیفیت لیگ برتر معتقد است: لیگ هر سال شرایطی بهتر از سال قبل دارد تیم ها به دنبال پیشرفت هستند و برخی باشگاه ها 10 برابر ما هزینه نموده اند، قطعاً کیفیت ها به هم نزدیک تر شده ولی یک مشکل بزرگ تعطیلات متعدد لیگ است، تعطیلات اثر منفی می گذارد، شنیده ام قرار است در نیم فصل 50 روز لیگ را تعطیل نمایند که این برای فوتبال خیلی زیاد است.ما کارمان را برای آغاز لیگ در 38 روز انجام دادیم و چطور لیگ قرار است 50 روز تعطیل گردد؟!در این وضعیت چطور باید بدنسازی کنیم و چقدر تعطیلی برای بازیکنان در نظر بگیریم؟! از این اتفاق غصه ام گرفته است .

یحیی از حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا خوشحال است: وقتی پرسپولیس با این وضعیت توانسته به فینال آسیا برود می تواند در آنجا هم موفق گردد. پرسپولیس با وجود محدودیت ها و محرومیت ها کارش را با این نفرات پیش برد و 5-6 مهره هم از آن جدا شدند،آنها با شایستگی به اینجا رسیده اند و یک کار تاریخی نموده اند، مطمئنم پرسپولیس شایسته قهرمانی است و می تواند به این موفقیت برسد .

590 - 11

مسافرت رو: مسافرت رو: آگاهانه سفر کنیم تا بیشتر از سفر لذت ببریم

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 18 مرداد 1400 بروزرسانی: 18 مرداد 1400 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 2440

به "گل محمدی: رفتنم به فولاد یا ذوب آهن طبیعی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: رفتنم به فولاد یا ذوب آهن طبیعی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید