آثار راه یافته به شانزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان 20 اسفند اعلام می گردد

به گزارش مهسان بلاگ، تهران (پانا) - رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان ازاعلام نتایج آثار پذیرفته شده در بخش های صحنه ای، کودک و نوجوان و بخش نمایشنامه نویسی تا 20 اسفند ماه اطلاع داد.

آثار راه یافته به شانزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان 20 اسفند اعلام می گردد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر، محمدحسین واحدیان رئیس ستاد برگزاری شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با اشاره به برگزاری جشنواره امسال در شرایط بحران کرونا، درباره تاخیر در اعلام اسامی آثار برگزیده در این دوره از جشنواره گفت: 10 اسفند ماه زمان اعلام آثار راه یافته به جشنواره بود اما به دلیل حجم بالای آثار رسیده، مقرر شد هیات انتخاب تا 20 اسفند ماه بعد از آنالیز، اسامی آثار پذیرفته شده در این دوره از جشنواره را اعلام نمایند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان با بیان اینکه در مجموع 444 اثر به دبیرخانه شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان رسیده است، اضافه نمود: این تعداد اثر، شامل 200 اثر در بخش صحنه ای ،40 اثر در بخش کودک و نوجوان و در بخش نمایشنامه نویسی هم بیش از 204 اثر است.

شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان به دبیری خیام وقار کاشانی با کوشش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان و اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اجرای برنامه های جنبی از 16 اسفند ماه سال جاری در کاشان شروع و برنامه های اصلی و مراسم اختتامیه آن فروردین ماه سال 1400 برگزار می گردد.

تورهای دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 80967

به "آثار راه یافته به شانزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان 20 اسفند اعلام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آثار راه یافته به شانزدهمین جشنواره تئاتر مهر کاشان 20 اسفند اعلام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید