محمد رمضانی جوان ترین کار آفرین حوزه صنعت هوایی

به گزارش مهسان بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- محمد رمضانی پورمتولد 16 آذر سال 1379 هجری شمسی است که آوازه علم و تخصص او در دنیا باردیگر غوغای جدیدی به پا نموده است. این جوان با غیرت ایرانی با افتخاراتی که کسب نموده است بار دیگر نام ایران سربلند را سر زبان ها انداخته است که همه دانشمندان و نخبگان در سراسردنیا کشور ما را به اسم یک کشور به روز و خودکفا می شناسند.ما در این مقاله سعی داریم شما را با این جوان خوش دوق و با استعدا ایرانی بیشتر آشنا کنیم و از افتخارات وی بیشتربگوییم بلکه انگیره ای شویم برای سایر جوانان ایرانی تا بتوانند خط زندگی او را به اسم سر لوحه زندگی خود قرار دهند و در جهت آبادی و آبادانی کشور عزیز مان ایران قدم بردارند.

محمد رمضانی جوان ترین کار آفرین حوزه صنعت هوایی

درست است که محمد رمضانی پور در حال حاضر یکی از خلبانان به نام کشورمان محسوب می گردد اما جالب است بدانید که قبل از شروع این کار و کشف استعداد خود در این حوزه تحصیلات مقدماتی خود را در رشته علوم تجربی سپری نموده بود. از آن جایی که او زاده شهر اصفهان بود، تمام دوران تحصیل خود را در این شهر زیبا گذراند اما پس از کشف استعداد خود در زمینه خلبانی تصمیم گرقت که گرایش خود را تغییر دهد و در رشته خلبانی و مهندسی پرواز تحصیلات خود را ادامه دهد. در نهایت با کوشش های شبانه روزی خود و اثبات توانایی هایش به مسئولین توانست در سال 1397 به طور رسمی همکاری خود را با صنعت هواپیما سازی ایران شروع کند.

ذوق و علاقه این جوان ایرانی به رشته خلبانی باعث شد که بتواند پیشرفت چشم گیری در این رشته داشته باشد به طوری که پس از گذراندن دوره های مقدماتی خلبانی و هواپیما سازی توانست در زمینه شبیه ساز های پرواز صنعتی و معمولی تبلیغات گسترده ای در بازار های جهانی مانند کشور های عربی، آفریقایی انجام دهد و از توانمندی های دانشمندان ایرانی صحبت کند تا بتواند به رشد این صنعت در کشور عزیزمان ایران یاری کند.

محمد رمضانی پور چگونه کارآفرینی کرد؟

با توجه به صحبت های گفته شده در طول مقاله در مورد جناب آقای محمد رمضانی پور، این جوان خوش ذوق و با اراده ایرانی استنباط می گردد که هوش و استعداد ایرانی در کنار روحیه استقلال طلبی ایشان از دلایل اصلی پیشرفت او می باشد.

همان طور که می دانید کشور ما در حال حاضر درگیر مسائل اقتصادی فراوانی است که دلیل اصلی آن را می توان تحریم هایی دانست که از سوی کشور های غربی به ما و مردم شریفمان تحمیل شده است نتیجه این تحریم ها بدتر شدن اوضاع اقتصادی مردم و کاهش منابع اقتصادی در کشور است که می تواند صدمات جبران ناپذیری به روحیه جوانان برای ادامه زندگی و شکوفایی آن ها بگذارد از آن جایی که محمد رمضانی پور دغدغه رشد و پیشرفت هرچه بیشتر کشور را داشت به این فکر افتاد که با کار آفرینی در حوزه ای که تخصص آن را دارد می تواند به پیشرفت کشور و سربلندی آن در این آزمون تحمیلی یاری کند، کار آفرینی در این شرایط بد اقتصادی احتیاجمند هوش جسارت زیادی است که هر کسی جرات انجام آن را ندارد. در زمانه ای که همه به فکر تامین منافع خود و خانواده شان هستند این جوان توانست با ابتکار عمل خود به اسم کار آفرین برتر دزر سال 1399 هم شناخته گردد.

فرد کار آفرین علاوه بر تامین منابع اقتصادی باید با استفاده از یک ایده یا یک تجارت نو بتواند راه خود را در آشفته بازار امروزی جهت دهد تا بتواند در راستا رشد و پیشرفت قدم بردارد.

این جوان با اراده و خوش ذوق ایرانی با تجربه کمی که داشت توانست به خوبی از پس این کار بر بیاید و با تامین سرمایه های اقتصادی و فیزیکی لازم، ایده های خود را جامه عمل بپوشاند و آن ها را توسعه ببخشد به طوری که در سال گذشته یکی از 10 برگزیده در حوزه کار آفرینی در کشور شد و لوح تقدیری به پاس تشکر دریافت کرد.

همان طور که می دانید تمام مسئولیت های پیروزی و یا شکست یک سرمایه گذاری و پیاده سازی آن به عهده کار آفرینی است که آن را عملیاتی نموده است لذا احتیاجمند قدرت ریسک پذیری بالا در کنار دانش و تجربه است تا فرد بتواند تصمیمات عقلانی بگیرد و از پس مسائل احتاقتصادی بر بیاید تا نتیجه آن افتخار آفرینی گردد. لذا می توان گفت که این جوان با اراده، علاوه بر قدرت بالا در مدیریت دارای استعداد بالایی در نوآوری و خلق راستا های نو برای رسیدن به اهداف ملی است. این همان ویژگی است که کشور عزیز مان ایران برای پیشرفت و سازندگی به آن احتیاج دارد تا بتواند در برابر فشار های وارده از سوی بیگانگان تاب آورد و در راستا پیشرفت قدم بردارد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: mahsanblog.ir شناسه مطلب: 93736

به "محمد رمضانی جوان ترین کار آفرین حوزه صنعت هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمد رمضانی جوان ترین کار آفرین حوزه صنعت هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید